Ik heb een probleem met de vouwfunctie op een bepaald geval op de bijgevoegde foto, in uitgevouwen toestand wordt de binnenkant van de tekst niet weergegeven en in de tekening kan ik de uitgevouwen toestand niet herstellen, ik heb geprobeerd mijn materiaal voor en na het vouwen te verwijderen en ik heb nog steeds hetzelfde resultaat, Ik heb geprobeerd de uitvouwfunctie te gebruiken, om mijn materiaal te verwijderen om de vouwfunctie uit te voeren, maar er verandert niets, aangezien delen van onderdelen vliegen, misschien is er geen oplossing?
Voor meerdere bijlagen kun je de gecomprimeerde ZIP- of RAR-bestanden op dit forum gebruiken ;-)
Het is normaal dat je stukken mist, vooral voor het midden van de 4. Je moet benen maken om het vast te houden. De afvlakking gebeurt alleen op een enkel homogeen lichaam.
Hoe dan ook, als je lasersnijdt, gaat het centrale deel van de 4 verloren (tenzij er steunpoten zijn).
Het lijkt mij dat onze geweldige collega @AC Cobra een lettertype heeft dat dit soort problemen aanpakt.
Het is heel normaal dat de binnenkant van de 4 wordt verwijderd, je kunt vals spelen door bijvoorbeeld niet te kruisen, of door bevestigingsmiddelen toe te voegen. (minstens 1)
Aan de andere kant is er een klein probleem tussen de uitgevouwen toestand of niet, het verandert de configuratie aan de bovenkant
Standaard (om de gevouwen versie te hebben) en DefaultSM-FLAT-PARTTERN (voor uitgevouwen) en wat te controleren of niet "Uitgevouwen staat" in een andere weergave.
Bedankt voor je antwoorden, dus ik ga tabbladen maken die ik bij de uitsparing zal verwijderen, helaas heb ik geen keuze in het lettertype, het maakt deel uit van het grafische handvest van de klant.
Als dit beleid en in de specificaties; Het enige wat je hoeft te doen is microjuncties te plaatsen om de binnenkant van de nummers vast te houden en ze na het snijden te verwijderen, want de operator zal plezier beleven aan het wachten tot ze uit de band komen om in de slakkentank te vallen en dan moet je ze weer vinden...
Geen probleem om de binnenkant te herstellen , het is een machine die platte aluminiumplaten van 3000x2000 mm neemt zodat alles op de zuigplaat blijft, ik heb eindelijk een bestand gemaakt met de vouwen en een platte met de binnenkant zodat ik alles op de snijsoftware leg en het doet het.