"Goed voor validatie" bufferfunctie op solidworks tekeningen

Hallo

Ik ben op zoek naar een functie waarmee je "Goed voor validatie" of iets anders op mijn solidworks 2010- of 2011-plannen kunt stempelen voordat ik ga afdrukken, het leek me dat ik het voorbij zag gaan, maar ik krijg het niet meer in handen.

Bij voorbaat dank

Met de hulpprogramma INTEGRATION of POWERPRINT is het goed te doen.

Hallo

Als je de MyCADTools-hulpprogramma's niet hebt, is het mogelijk met Edrawings, maar ik weet niet of de stempels zichtbaar zijn als je het plan opent met SolidWorks.

Upload anders een afbeelding (in PGN-formaat om rekening te houden met de transparantiekleur) en voeg deze in.

Waarom maakt u geen invoegmacro (bij het leren opnemen) en voegt u deze macro toe aan een knop voor sneller invoegen?

Hallo, in onze doos hebben we blokken gemaakt "Goed voor validatie", "Goed voor overleg", "Goed voor uitvoering", "Alleen voor prototyping" met een bewerkbare datum.

Op die manier hoeven we alleen maar degene die we nodig hebben in het plan in te voegen, de datum te wijzigen en dat is alles. :)

Het is eenvoudig, maar het werkt.

3 likes

Hallo

een goede manier is om e-drawing Pro te gebruiken

Bovendien zal de edrawing door de fab kunnen worden geaxxesseerd zonder een Solidworks-licentie.

Fijne dag

Hallo

Ik heb een vraag over de stempels van Edrawings, ik heb de 2013 pro versie, maar ik heb de stempels alleen in het Engels.

Is het mogelijk om ze in het Frans te downloaden? Of is er een tutorial om ze te maken om ze transparant te maken op mijn tekening?