Hoe Cleanproject werkt met ePDM

Hallo

Ik heb problemen om Cleanproject aan de praat te krijgen met een assembly die is opgeslagen in de PDM-kluis.

Wanneer ik de zoekopdracht naar bestanden die moeten worden verplaatst valideer, krijg ik een dialoogvenster dat me vertelt dat de assembly opnieuw moet worden opgebouwd.

Als ik op OK klik, stopt het zoeken.

Er moet iets zijn waar ik niet goed mee bezig ben, maar wat?

Bedankt voor je hulp

Paschalis

Hallo

U moet de optie "Verwijzingen naar externe onderdelen toevoegen" uitschakelen in het hulpprogramma CleanProject. Zie de afbeelding van het document.

Vriendelijke groeten

cleanproject.jpg

Inderdaad, wanneer deze optie is aangevinkt in de "Zoekopties", blokkeert het alle verwerking door dit venster.

JMSAVOYAT:

Ik heb het geprobeerd zonder deze optie, maar het zag alleen de tijdelijke bestanden van Solidworks.

Om het goed te laten werken, moeten alle te verwerken elementen worden geëxtraheerd.

Nadat ik alle inhoud van mijn werkmap had uitgepakt, werkte de bewerking.

OK.

Natuurlijk moet je alle bestanden uitpakken. Het hulpprogramma CleanProject werkt niet rechtstreeks in de kluis, maar ook niet zo goed als BatchConverter, BatchProperties, DrawingTranslate, Integration, PowerPrint, SmartDrawings, UpdateVersion enz...

Van de bovengenoemde tools maakt ondersteuning nu de integratie van de verbinding met een EPDM-kluis mogelijk. Deze integratie bevindt zich voornamelijk op het niveau van de bestandsselectie (lokaal kopiëren, extractie uit de kluis, archivering) en evolueert binnen elke myCADtools-tool voor de functies van het zoeken naar bijvoorbeeld gebruiksscenario's.  Deze tools zijn alleen toegankelijk met een myPDMtools-licentie .

Vriendelijke groeten

2 likes