Heeft u in de materiaalafnamefunctie 8 de optie "Normale materiaalafname" aangevinkt? Daar zou het vandaan kunnen komen.
Als het niet wordt gecontroleerd, is de geometrie zodanig dat het na het buigen (machinaal bewerken) moet worden gemaakt. Als de optie is aangevinkt, wordt de geometrie bewerkt om opvouwbaar te zijn.
Hallo, ik werk al meer dan 2 jaar met de plaatwerkmodule van Solidworks, ik ben verschillende bugs tegengekomen ja, maar niet deze.
Komt het niet van je model van de kamer?
Een slechte bediening of iets anders dat uw model van onderdeel zou hebben veranderd.
Edit: Ik had het antwoord van Benoit niet gezien. Het is waar dat in alle gevallen, behalve in speciale gevallen, deze optie "normale verwijdering" moet worden aangevinkt
Graag gedaan, het is normaal, daarvoor zijn we hier =).
Solidworks is van tijd tot tijd nogal wispelturig, vaak is het voldoende om de machine opnieuw op te starten of zelfs opnieuw op te starten om alles weer normaal te maken. Registersleutels die slecht starten of wat dan ook, ik ben geen computerwetenschapper, maar ik geef toe dat het soms ons leven verpest omdat we urenlang naar een pad zoeken terwijl we gewoon helemaal opnieuw moeten beginnen.
Tot slot, als uw probleem is opgelost, is dat het belangrijkste.
Kun jij het beste antwoord kiezen dat bij je past?
Dit stelt ons in staat om het probleem te sluiten en het werk van ons allemaal te belonen. =)