Ik wilde weten of er een manier is om een MEP te dupliceren/kopiëren om een andere achtergrondmap te hebben (bijv. clientcartridge), maar met behoud van het feit dat de wijzigingen die op de MEP 1 zijn aangebracht, worden overgedragen aan de anderen.
Op dit moment doe ik mijn MEP en dan het kopiëren en opnieuw laden van het achtergrondplan, wat daarna prima is. Dus als er een wijziging wordt doorgevoerd op het ene europarlementariër, moet ik het ook overdragen aan het andere lid van het Europees Parlement.
Ik denk dat er een soortgelijke discussie op het forum was, maar ik kan het niet vinden.
Omdat ik deze bewerking vaak moet uitvoeren, heb ik een macro gemaakt door de manipulatie op te nemen die ik deed om mijn achtergrond te veranderen. (zie vorige post)
@bart: Ik verander het formaat van het Europarlementariër niet. Maar wel wat gegevens van de cartridge.
Bijvoorbeeld: het hebben van een aangepaste basiskaart voor een klant. Dus ik heb een plan voor leveranciers met een titelblok dat de naam van de klant (initieel plan) niet aan de andere kant toont, een klantplan: kopie van het initiële plan behalve op cartridgeniveau.
Mijn verandering in grootte was een voorbeeld, het werkt als je je achtergrond verandert van "A4 klantportret" BIJVOORBEELD naar "A4 Supplier Portrait"
Ik heb een kleine test gedaan en dit is het resultaat. Ik heb zojuist mijn achtergrond gekopieerd en geplakt van de ene laag naar de andere. In uw toepassing kunt u 2 verschillende cartridges maken met de waarden (opgehaald uit de 3D) die u wilt, u hoeft alleen maar van de ene laag naar de andere over te schakelen.
Ik heb een beetje hetzelfde probleem, maar op een andere manier maak ik de eerste tekening met mijn cartridge, ik sla op en dan verander ik de eigenschap van het blad (clientcartridge) en sla ik het bestand op onder een andere naam.
Voordeel de evoluties op de twee bestanden volgt het deel,
Nadeel: dit zijn 2 aparte bestanden.
Ik had graag hetzelfde willen kunnen doen, maar in hetzelfde bestand en met behulp van Blad 1, Blad 2 enz.
@mathieu woede: Waarschijnlijk, maar ik zal eerst alle tutorials moeten volgen...
@ s.leitao: uw oplossing van het hebben van 2 vellen is wat ik momenteel doe (MEP 1 bedrijf, dan kopiëren / plakken op een nieuw blad, dan de achtergrond plan op het tweede blad). Maar wanneer er een verandering is op een van de bladen van de annotatiestijl of zelfs evolutie van het onderdeel/assemblage, moet u de nieuwe afmetingen op beide vlakken importeren. Ik merk dat ik deze wijzigingen moet kopiëren en ervoor moet zorgen dat ik er geen vergeet.
Maar misschien is er in de kopie van het blad een manier om hem te vertellen dat hij alle evoluties van het eerste blad moet volgen.
@lucas.Prieur: Bedankt voor het vinden van de link. Je zult me de methode moeten uitleggen om soortgelijke vragen te vinden... Dat lukt me zelden.
@jose-accessa, jfaradon, lucas: Ik had niet gedacht aan de laagverplaatsing voor de achtergrond. Maar wanneer u dan de pdf (of een ander formaat. met batchconverter of andere), is er een manier om dezelfde opname uit te voeren door het te vragen om elke keer een laag te wijzigen? En ook om tegelijkertijd de naam van het plan te wijzigen, anders wordt het overschreven door het volgende.