Ik probeer een klein trucje te doen waarvan ik dacht dat het eenvoudig was, maar uiteindelijk eet ik mijn vingers op:p
Simpel gezegd, ik heb een stuurpen die aan elke kant 120° kan draaien. Deze jib ondersteunt containers om ze in een tank ernaast te gieten. Om weer te geven waar de tuit van mijn container zal komen, heb ik een eenvoudige schets gemaakt, maar ik had graag gezien dat deze schets altijd in mijn assemblage zou verschijnen. Hebben jullie een oplossing om ervoor te zorgen dat alleen deze schets zichtbaar verschijnt als ik mijn assemblage open? En als het in kleur kan verschijnen, zou het het beste van het beste zijn! Ik heb veel gerommeld, vooral met de lijnformaten, maar ik vind niets overtuigends.
In principe zou ik willen dat er maar één schets zichtbaar blijft en indien mogelijk in kleur buiten de schetsbewerkingsmodus. (De oplossing om de andere schetsen een voor een te verbergen past niet bij mij omdat ik ze op een of andere dag nodig zal hebben en ik ga er geen plezier in hebben om alles te verbergen en alles bij elke editie opnieuw te laten verschijnen...)
@.PL, deze oplossing werkt aan de andere kant, zoals ik hierboven al zei, het vereist dat ik alle andere zichtbare schetsen een voor een verbergt en het past niet bij mij:(
@cobra, ik heb deze schets gemaakt in mijn montage. Op de bijlage heb ik de @PL methode gedaan om alleen deze schets te laten zien, maar na verloop van tijd past deze methode niet bij mij, want wanneer ik mijn subassemblage in mijn algemene assemblage invoeg, zijn er verschillende andere schetsen die verschijnen en die ik gebruik voor positionering en dus wil ik ze graag zichtbaar houden wanneer ik mijn schetsen laat zien.
Kortom, ik zou deze meme-schets graag willen zien als ik alle schetsen verberg... Heb je enig idee?
Bedankt
EDIT: ha nee, ik heb mijn schetsen niet verborgen in mijn screenshot. Sorry.
2) een meervoudige selectie van de schetsen die u niet wilt weergeven, waarbij u de eerste met één klik selecteert en vervolgens de laatste met de SHIFT-toets voor de tweede klik
3) U klikt met de rechtermuisknop op Verbergen
En dan kun je de schets naar voren brengen die je wilt.
Als het niet werkt, kan het met een amcro, maar zo niet, geen andere oplossing...
Ja, na meer in detail te hebben gekeken, lijkt het erop dat dit de enige haalbare oplossing is... Het stoort me een beetje omdat het me veel repetitieve stappen zal laten doen tijdens mijn project, maar ik kan geen andere oplossing vinden:(
Dit stelt je in staat om je 120° ruimte van rommel te creëren, wat bovendien is omdat je het in het oppervlak gaat maken, je hebt een oppervlaktebestand en je hoeft het alleen maar te verbergen of niet, afhankelijk van je behoefte
Wat als je een onderdeel in de assemblage hebt gemaakt door deze schets te nemen in ep 0.01 en in dunne functie van 0.1. Het zou zichtbaar zijn en zou niet bestaan in de nomenclaturen, aangezien het in de assemblage is gebouwd. Dat weet ik niet meer zeker, maar in het slechtste geval klik je erop en laat je het uitsluiten van de nomenclatuur...