Hallo
Kunt u mij vertellen over sites die betrouwbare training bieden over Solidworks- en REVIT-software?
Bedankt
Hallo
Kunt u mij vertellen over sites die betrouwbare training bieden over Solidworks- en REVIT-software?
Bedankt
Hallo
Geen site om aan te bieden, ik had de Greta-site van mijn afdeling doorgenomen toen ik werkloos was, waaronder SolidWorks + Catia + Autocad. voor 2 maanden face-to-face training. (maar dat was 18 jaar geleden
Anders biedt Visiativ SolidWorks-training aan.
Aan de andere kant, als je op zoek bent naar "gratis", veel succes buiten de youtubuesque tutorials.
Hallo
2 maanden voor de drie software lijkt erg kort, ik ga erachter komen, maar ik ben op zoek naar afstandsonderwijs, ik ben niet op zoek naar gratis maar toch tegen een redelijke prijs.
Bedankt voor je info
kort ja en nee omdat Catia en Sw op dezelfde operationele basis zijn. En als je een achtergrond hebt in technisch ontwerp, is het gewoon een formaliteit.
Je moet begrijpen dat je in ieder geval niet 100% van een software kunt gebruiken omdat er zoveel functies zijn.
Je leert vooral hoe je een software moet manipuleren, de bas van de tekening moet je al hebben om een onderdeel te ontwerpen. (idealiter, ik ken je reis niet)
Na 2 weken training was ik al bezig met het modelleren van een model van een schuit tijdens de daluren, volgens mijn plan van toen ik een kind was, je hoeft jezelf alleen maar doelen te stellen om te trainen.
Namelijk dat we in deze training ook uren mechanica hadden, weerstand van materialen, gebruik van bas uit het kantoorpakket, CV en alles^^ wetende dat de groep bestond uit jongeren van 16 tot 58 jaar oud.
Maar ik weet zeker dat het, zeker sinds de lockdown, te vinden is, afstandsonderwijs.
En aarzel niet om ons een goed plan achter te laten in de post, ik weet zeker dat het mensen zou interesseren.
De sleutel is vooral om te weten welke fundering of technische ervaring je hebt op het gebied van berekening, tekening...
De software zelf is geen groot obstakel als je een goede technische basis hebt.
Van mijn kant, afkomstig van 3d 20 jaar geleden, heb ik ongeveer 15 dagen besteed aan het overschakelen van 2D naar 3D (tutorial en basisdeel tekenen op SW met een ervaren collega om me te volgen) en 1-2 maanden werken op 50-60% om eindelijk efficiënt te zijn.
Hallo
Persoonlijk heb ik een SolidWorks training gedaan bij "Axemble" in Avignon ondersteund via mijn cpf account. Nou, het spreekt voor zich dat ik erg beperkt was door de duur van deze. (8 dagen)
De rest, alleen als volwassene! Zoals mijn kameraden aangeven, is er niets gratis.
Ter info: mijn stage kostte 5000 euro...
Veel plezier met zoeken.