Flash Training: Nieuwe SOLIDWORKS en CATIA video's online!

Hoi allemaal

Er zijn weer nieuwe flitstrainingen online gezet! :raised_hands: In deze minivideo's van 5 minuten leer je nieuwe ontwerptechnieken over SOLIDWORKS en CATIA!

Ontdek de nieuwe thema's:

• Geprojecteerde curve - SOLIDWORKS
  • Kruispunt - SOLIDWORKS
  • Wikkelen - SOLIDWORKS
  • Lineair patroon - SOLIDWORKS
  • Symmetrie - SOLIDWORKS
  • Schetsen - CATIA
  • Repetitie - CATIA

Ze zijn beschikbaar in het tabblad myCADlearning (inbegrepen in het myCADservices Premium-abonnement): Inloggen - myCAD by visiativ

Hebt u geen myCADservices Premium-abonnement? Het is hier: Nieuwe Flash Training: Master SOLIDWORKS en CATIA in 5 minuten

Fijne dag :slight_smile:
Coralie

2 likes

Hallo Coralie,
Bedankt voor deze flash tutorials ... @ +.
AR.

Het is een puinhoop, mijn contract staat me niet toe om de video's te zien, de opwindfunctie zou veel meer voor mij zijn geweest.

Hetzelfde geldt voor mij, ik heb toegang tot myCADservices, geen probleem, maar blijkbaar niet tot myCADservices Premium.

Hallo FUZ3D,

Hier zijn video's te vinden op WEB =>Wrapping, Embossing and Engraving in SOLIDWORKS - YouTube
=>SOLIDWORKS 2022 - Beginner | 40 Opwindfunctie - YouTube
=>opwindfunctie - Tekst schrijven op een niet-vlak vlak - Evolt Academy - Solidworks-training - YouTube
en dit =>Winding - 2020 - SOLIDWORKS Help.
Fijne dag.
@+.
AR.

Hallo sbadenis,

Hier zijn video's te vinden op WEB =>Wrapping, Embossing and Engraving in SOLIDWORKS - YouTube
=>SOLIDWORKS 2022 - Beginner | 40 Opwindfunctie - YouTube
=>opwindfunctie - Tekst schrijven op een niet-vlak vlak - Evolt Academy - Solidworks-training - YouTube
en dit =>Winding - 2020 - SOLIDWORKS Help.
Fijne dag.
@+.
AR.
[/citaat]

1 like