I to jest praca! Bardzo dziękuję za pomoc!! :)
Po drobnym dostrojeniu :)
To tyle na dobry początek :) Ponieważ zamierzasz drukować, dodałbym zaokrąglenie wokół podstawy, aby uniknąć kątów prostych, zwróć również uwagę na bardzo cienką grubość na poziomie łącznika i ewentualnie otwórz z boku, to zależy od Ciebie.
Oczywiście następnym krokiem jest drukowanie i próżnia lotu dronem :)
Powodzenia
Oto ulepszona wersja, ale bardziej aerodynamiczna, piękniejsza, a przede wszystkim... 3X lżejszy!!
Jeszcze raz dziękuję:D
Dlaczego unikać kątów prostych?
Witaj @ffg67,
Podoba mi się styl, fajna robota.
Jeśli jednak mogę tak powiedzieć, jeśli mogę tak powiedzieć, jeśli chodzi o aerodynamikę, myślę, że powinieneś otworzyć (na ZIELONO) ogon, aby wypuścić powietrze, które będzie się osadzać wokół tylnego mocowania.
Korzystne byłoby również złamanie kilku kątów (na CZERWONO) liśćmi (czerwone listki bocznych wiązań są bezużyteczne, jeśli skorzystasz z pomysłu na poniższe zatyczki).
Inny pomysł; dodatkowe "zaślepki" (w kolorze NIEBIESKIM) zmniejszające otwory łączników do ścisłego minimum, czyli średnicy.
Przepraszam za szorstkie linie. Mam nadzieję, że zrozumiesz te pomysły.
Pozdrowienia
Cześć, podoba mi się idea otwartości i zamierzam to zrobić od razu, wakacje też będą dobrze wyglądać!
Z drugiej strony korki, nie bardzo rozumiałam dlaczego... Powiedzmy, że jeśli zrobimy otwór 1mm, który jest bardzo długi, nie będzie można go przykręcić do aparatu (Może nie zrozumiałem dobrze), a tak samo z mocowaniami do obudowy, ponieważ są za krótkie (oprócz zwiększenia wagi)
Oto, co zrobiłem po twojej wiadomości:
To prawda, że otwór jest bardzo ładny, ale na razie nie mogłem zrobić wakacji większych niż 0,06 mm A jeśli próbuję usunąć liście, o których mowa, popełniam wiele błędów, to samo z tym szkicem, który pozwala mi skorygować "szczyt", który znajduje się na górze
Edit: jeśli chodzi o błędy, w porządku, teraz mogę sobie z nimi poradzić! :D
Dziękuję bardzo, poczyniłem tak duże postępy!!
Niedługo przyjedzie V2, bardziej zgnieciony na górze i szerszy w razie potrzeby przez drona, do którego przykręcę swój baldachim:)
Jeśli chodzi o wtyczki, żywotność sugestii zależy w rzeczywistości od średnicy łba. Rozumiem przydatność szerokiego gniazda (dolna część cylindra tworząca otwór), aby mieć dobre podparcie na podporze. Który w skrócie działa jak krążek. Zadaniem nasadki jest zmniejszenie średnicy cylindrów, a tym samym ich śladu aerodynamicznego.
To powiedziawszy, twój argument wagi jest ciężkim argumentem, ale wydrążony korek nie waży dużo.
Ilustracje, dla średnicy 16 mm, o średnicy 2 mm i łba o średnicy 5 mm:
Istnieje alternatywa dla modelu bezpośrednio na Twojej okładce, ale potrzebowałbym już wymiarów i Twoich "siedzeń", aby ocenić trafność moich sugestii.
Cdt
W przypadku średniej wielkości kamer dronowych (5-calowe śmigła) kamery mają średnicę 1,5 mm, więc powiedzmy, że głowica ma 2,5 mm, w przypadku mini musi to być głowica 1 mm i 2 mm?