Of om de exacte naam te krijgen, kunt u naar Samenvatting van de site van de gelaste onderdelen (door met de rechtermuisknop op de map of op het lichaam van de as te klikken):
@Lucas: 1- de parameter "epaisseur@Tolerie 1" laat me niets zien . (Ik had niet in het Engels getest, maar ook niets)
2- In de parameters van de lijst met gelaste onderdelen staat de naam van het onderdeel in de dikteref. Dat is wat ik niet voor al mijn onderdelen in de auto kan stoppen.
@Benoit LF: Ja, dit is de instelling die ik wil ophalen in het eigenschappenformulier in plaats van door de eigenschappentabel te gaan.
@Gt22: Dank je, je had me er al over verteld in een eerdere vraag. Maar ik zag geen verwijzing naar de dikte van het plaatwerk.
Nou, en nu, tijdens het testen van uw oplossingen, is SW net gecrasht....
"2- In de parameters van de lijst met gelaste onderdelen staat de naam van het onderdeel in de dikteref. Dat is wat ik niet voor al mijn onderdelen in de auto kan stoppen. "
Inderdaad, als je het automatisch voor alle kamers wilt, zal het waarschijnlijk door een macro zijn!
Ik weet niet of je de VBA al kent, om deze aangepaste eigenschap toe te voegen, moet je gebruiken:
En "Plaatwerk 1" is de functie waarvan u de dikte wilt?
Werkt het als u een aangepaste eigenschap of een "Dikke" functie maakt die is gerelateerd aan "epaisseur@Tolerie 1" om deze in uw formulier te kunnen gebruiken?