Hallo allemaal, hoe zou je te werk gaan bij het maken van deze voorvork van je fiets (zie link)? Wat vooral werkt omdat ik het bij het gladstrijken slecht maak, ik krijg niet wat ik wil. Dank u allen
Hallo, wat bedoel je met "Ik krijg niet wat ik wil"? Gladstrijken lijkt de snelste en gemakkelijkste manier te zijn. Persoonlijk zal ik de begrenzingsnaaf gebruiken met de verschillende tussenliggende profielen en enkele geleidingscurves...
Helaas zit ik pas morgenochtend op mijn computer. Het probleem met de afvlakking zit hem bij de "kruising" tussen de twee vorkbuizen en de stuurbuis. Het maakt me een plat oppervlak, ik hoop dat ik helder genoeg ben. Bedankt
Bedankt voor je antwoorden en sorry voor de dubbele post...
Waarom is de functie van baas geschikter? (Ik heb altijd rechttrekken gebruikt)
Ik ga meer te weten komen over de gelaste monteur (tutorial of andere) omdat ik er heel weinig of helemaal geen kennis van heb haha! Ik hou je zo snel mogelijk op de hoogte
Als je nog andere ideeën hebt, aarzel dan niet, bij voorbaat dank:)
Bedankt opiep27 voor je tijd. Je gladstrijken is voor mij meer dan bevredigend. Even een korte vraag, zijn 3D-schetsen de geleidingscurven van uw gladstrijken? Hoe zit het met de 2D-schetsen van je profielen?
Ik krijg eindelijk het gewenste resultaat, ik had zeker een schets pb... Nogmaals bedankt, we hadden het in ieder geval niet duidelijker kunnen maken, door uw methode te volgen, is alles weer normaal.