Ik ben op zoek naar een manier om lichamen automatisch samen te voegen na een cirkelvormige herhaling van lichamen (willekeurig aantal lichamen volgens de waarden van de eigenschappen). Ik heb het geprobeerd met de combine-functie, maar volgens de logica genereert elk nieuw lichaam of degenen die worden verwijderd een reconstructiefout.
Is er een oplossing zonder het doorlopen van een macro alstublieft?
Dit moet te wijten zijn aan onderdeelspecifieke omstandigheden, want met een vrij eenvoudig model heb ik geen problemen met herbouwen (SW2016 SP5). De combine wordt ruim binnen de limiet van het maximale aantal herhalingen bijgewerkt dat aan het begin is gedefinieerd. (in principe als ik 6 aan het begin zet, dan is 4 geen probleem, als ik naar 7 ga, is er nog een lichaam dat niet wordt toegevoegd aan de Combine-functie)
Kan de fantoomfunctie een buisprofiel zijn? bijvoorbeeld Ø aan de binnenkant aan de onderkant van je spiraal en Ø aan de buitenkant aan de maximale diameter:)
Nee, dat kan niet, er zit een ruimte tussen de spoelen. Dus ik gebruik de flexfunctie, het is zwaar maar het werkt, en voor de kleine die ik zou gebruiken, past het perfect bij mij.