Oppervlakte/vaste stof fusie

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw in de Solidworks-wereld, ik kom uit Pro-eng  en ik zit in de problemen!!

Ik heb een schets gemaakt op een vaste stof met rondingen en ik heb er oppervlakken van gemaakt, nu ben ik  op zoek naar een samensmelting van de vaste stof met het oppervlak om te maken en

Ik kan niet.

Heb je ideeën?

Hallo

Kun je een zeefdruk maken zodat we kunnen zien waar we het stuk moeten plaatsen??? Ik ben in 2015 en jij?

Dank u voor uw antwoord

Hier!!

Ja, solidworks 2015 versie.

Het is het versmelten van het oppervlak met de cilinder!

En creëer slechts één vaste stof.

cylindre.jpg

Ik kan je het bestand geven!

piece_rond_volumique.sldprt

Excuses voor de vertraging; Kijken of het bij je past?

Goedenacht

of deze

piece_rond_volumique_1.sldprt

Dank je wel  Manu 67

Het resultaat is dichtbij, maar het is in vaste vorm, mijn vraag was meer op te lossen in de oppervlakte.

Hoe ik een gesloten oppervlak aan de vaste stof kan binden en vervolgens het geheel vast kan maken (zoals op pro-eng)

Het werkt, ik kijk er overdag naar. Tenzij iemand anders de oplossing weet.

Zie deze link

voor een open oppervlak en volumelichaam via het snijgereedschap

http://help.solidworks.com/2013/French/WhatsNew/t_modifying_geometry_intersect.htm

Geometrie bewerken met het gereedschap Snijden 

U kunt snijpunten van vaste lichamen, oppervlakken en vlakken maken om bestaande geometrie te wijzigen, of om nieuwe geometrie te maken met het gereedschap Snijpunt.

U kunt bijvoorbeeld een open oppervlak toevoegen aan een vaste stof, materiaal uit een model verwijderen of geometrie maken van een gesloten holte. U kunt ook de dichtheidslichamen die u definieert samenvoegen met het gereedschap Tussensnijding, of bepaalde oppervlakken sluiten om gesloten volumes te definiëren.

Open oppervlak en volumelichaamTwee helften van een mal
Intersect theme image 01.pngMold 01.png