Witam wszystkich,
Jestem nowy w świecie Solidworks, jestem z Pro-eng i mam kłopoty!!
Zrobiłem szkic na bryle z krzywymi i przekształciłem go w powierzchnie, teraz szukam połączenia bryły z powierzchnią, aby utworzyć i
Nie mogę.
Macie jakieś pomysły?
Witam wszystkich,
Jestem nowy w świecie Solidworks, jestem z Pro-eng i mam kłopoty!!
Zrobiłem szkic na bryle z krzywymi i przekształciłem go w powierzchnie, teraz szukam połączenia bryły z powierzchnią, aby utworzyć i
Nie mogę.
Macie jakieś pomysły?
Witam
Czy możesz zrobić sitodruk, abyśmy mogli zobaczyć, gdzie umieścić kawałek??? Ja jestem w 2015 roku, a Ty?
Dziękuję za odpowiedź
Tu!!
Tak, wersja solidworks 2015.
To stapianie powierzchni z cylindrem!
I utwórz tylko jedną bryłę.
Dziękuję Manu 67
Wynik jest bliski, ale jest w solidnym miejscu, moje pytanie było bardziej do rozwiązania na powierzchni.
Jak mogę związać zamkniętą powierzchnię z bryłą a następnie sprawić, że całość stanie się solidna (jak na pro-eng)
Działa, oglądam to w ciągu dnia. Chyba, że ktoś inny zna rozwiązanie.
Zobacz ten link
dla otwartej powierzchni i bryły objętościowej za pomocą narzędzia Przecięcie
http://help.solidworks.com/2013/French/WhatsNew/t_modifying_geometry_intersect.htm
Można tworzyć przecięcia brył, powierzchni i płaszczyzn, aby zmodyfikować istniejącą geometrię lub utworzyć nową geometrię za pomocą narzędzia Przecięcie.
Na przykład można dodać otwartą powierzchnię do bryły, usunąć materiał z modelu lub utworzyć geometrię z zamkniętego gniazda. Można również scalić bryły gęstości zdefiniowane za pomocą narzędzia Przecięcie lub zamknąć niektóre powierzchnie, aby zdefiniować zamknięte objętości.
Otwarta powierzchnia i objętość korpusu | Dwie połówki formy |
---|---|
Otwarta powierzchnia definiuje szczegóły, które można dodać do bryły za pomocą narzędzia Przecięcie. | Wgłębienie ograniczone przez dwa obiekty formy definiuje bryłę, którą można utworzyć za pomocą narzędzia Przecięcie. |