Nadat ik 2 relatief complexe onderdelen heb geassembleerd, wil ik van deze 2 onderdelen een uniek onderdeel maken, wetende dat ze zullen worden gemaakt door laserintering en meer in traditionele bewerking.
Ik kon de samenvoegfunctie niet vinden op Solidorks 2012. Is dit mogelijk? Zo ja, hoe?
_Insertion/stuk... om het 2e stuk in het 1e te steken. en gebruik de beperkingen die onderaan het dialeague-vak worden voorgesteld.
Hierdoor krijg je de 2 lichamen in een kamer.
Een andere oplossing, maar die de links snijdt, in de assemblage "Opslaan als", kies als type "Onderdeel (sldprt)" en selecteer de optie "Alle componenten".
Ik heb nu 2 lichamen in een kamer, maar geen manier om een straal tussen hen te maken. Geen manier om te vinden hoe lichamen te combineren. Een tutorial?
Maak een nieuw onderdeel aan in de assemblage. Invoegen van een nieuw onderdeel. In dit nieuwe stuk combineer je een functie om één en hetzelfde lichaam te creëren
Als u uw eerste montage wilt afstaan met een link naar het onderdeel dat de samensmelting van de 2 delen zal zijn, is het ook mogelijk om de "join"-functie te gebruiken.
Op die manier is het niet nodig om de manipulaties opnieuw uit te voeren als de twee delen ten opzichte van elkaar gaan bewegen.