De weergave op het scherm behouden

Hallo

Ik moet vaak een weergave van een mechanisme uit mijn hoofd leren.

Om dit momenteel te doen, maak ik een coördinatensysteem dat ik positioneer zoals ik wil, bijvoorbeeld met de 3 Euler-hoeken en vervolgens plaats ik mezelf in dit coördinatensysteem om de weergave te selecteren die ik wil.

Maar ik wil graag direct naar de weergave die ik op het scherm heb. Is het mogelijk om rekening te houden met de weergave die we op het scherm hebben of een opname te maken die direct parallel aan het scherm is, zodat we snel de weergave kunnen vinden die voor ons op het scherm verschijnt?

Dit zou handig zijn voor mij, omdat ik anders met mijn techniek veel tijd besteed aan het stap voor stap veranderen van de waarden van de hoeken die mijn referentiepunt positioneren om een standpunt te vinden dat me interesseert.

Het doel zou zijn om de muis te gebruiken om het mechanisme in een gekozen richting te zetten en vervolgens deze oriëntatie gemakkelijk direct op te kunnen slaan.

Bij voorbaat dank voor uw hulp.

Ik hoop dat je me begrepen hebt....

Hallo

We moeten een camera maken.

En dan, kun je me iets meer vertellen over de methode om toe te passen?

Bij voorbaat dank voor uw hulp.

er valt niet veel meer te zeggen,

U voegt een benoemde weergave toe (ook wel camera genoemd)

Om terug te keren naar  deze weergave, ga je terug naar dezelfde plek, selecteer je de benoemde weergave en klik je op Toepassen