Hallo
Weet iemand hoe je automatisch willekeurige uitgesneden vormen kunt genereren voor decoratieve bekleding (zoals op de bijgevoegde foto)?
Bij voorbaat dank
tole_deco.jpg
Hallo
Weet iemand hoe je automatisch willekeurige uitgesneden vormen kunt genereren voor decoratieve bekleding (zoals op de bijgevoegde foto)?
Bij voorbaat dank
Hallo @ PM
eerlijk gezegd naar mijn weten, nee ik zie het niet, sorry ;-(
Het is mogelijk om herhalingen te maken van vormen die je op een schets hebt overgetrokken
of herhaal dit in een doos met een vooraf meegeleverde penseelstijl via de tool Gebied herhalen
maar ze zullen hetzelfde zijn in de gedefinieerde gebieden
De enige oplossing is naar mijn mening om elke snede te traceren
@+ ;-)
Aaaarg :(
Hallo
Ja, het is mogelijk, maar niet automatisch met de tool "Ventilatie", misschien staat het niet in het menu en moet je ernaar zoeken in de tools om het toe te voegen.
Zie hieronder of als bijlage, en aarzel niet om met behulp van de tool te kijken kun je verder gaan met de secundaire armen (verdunner)
Vriendelijke groeten
Edit: de functie houdt geen rekening met de beschadigde hoeken, doe ze ervoor of erna.
Dank je wel Fuz3D
Laten we deze functie proberen!
Hoi @ FUZ3D
een functie die ik nog nooit heb gebruikt
om te weten of het bestaat onder SW 2017
Ik zal moeten beginnen met zoeken
bedankt voor de info
Een beetje raar, een willekeurige functie in parametrisch maar waarom ook niet ;-)
@+;-)
@gt22 ja, normaal heb je het, maar vreemd genoeg heb je het niet gemakkelijk meer via de activering van het vormmenu. Je moet het echt zoeken in de lijst met commando's op dezelfde plek als de plastic lugs/clips.
Voor de goede orde, ik had mezelf de vraag al gesteld toen ik de scheidingen in een Chinees restaurant zag, maar ik had het niet getest voor deze post ^^