Hallo
Als ik mijn simulatie start, staat er: Mesh-generatie onderbroken. Terwijl, zonder het gaas aan te raken, de simulatie ervoor dit probleem niet had. Weet iemand hoe het te repareren?
Bij voorbaat dank!
Hallo
Als ik mijn simulatie start, staat er: Mesh-generatie onderbroken. Terwijl, zonder het gaas aan te raken, de simulatie ervoor dit probleem niet had. Weet iemand hoe het te repareren?
Bij voorbaat dank!
Hallo @ flefustec"
Met zo weinig informatie is het moeilijk om je iets te vertellen.
Het eerste dat u moet controleren, is de grootte van het gaas. Storingen zijn heel vaak te wijten aan een te grove maaswijdte.
Het is beter om het mesh-detail te gebruiken voor de configuratie. Hierdoor kunt u de maximale maaswijdte beter definiëren, maar vooral de Min-waarde die heel vaak de grote fout is in de hoeken, randen enz...
Dan, afhankelijk van het uiterlijk van het stuk, zijn er subtielere manieren om het gaas door te laten gaan.
Kun je een afbeelding van je kamer plaatsen met je mesh-instellingen, dan krijg we een idee.
Vriendelijke groeten
Hallo
Dank u voor het antwoord. Mijn probleem werd opgelost zoals het kwam. Ik heb zojuist een kopie van mijn model opgeslagen en de berekening opnieuw uitgevoerd. En geen problemen meer.
Goedenavond
Blij voor je dat je je PB heel gemakkelijk hebt kunnen oplossen.
Het verbaast me niet wat je beschrijft, het is mij een of twee keer overkomen. Het is het werk van de duivel van de pijpen. ;-)
Vriendelijke groeten