Is er een manier om automatisch PDF- en DWG-bestanden van de tekening te genereren?
Laat me op dit moment uitleggen om de bestanden op te slaan in DWG waaronder ik me registreer en ik ga door PDF creator om een PDF-bestand te krijgen.
Ondanks dat dit proces te lang duurt, zou ik graag willen weten of het mogelijk is om een knop (of iets dergelijks) te hebben die de tekening (in de gewenste map) in dwg- en pdf-formaat opslaat. er kunnen ook 2 commando's zijn, één voor PDF en één voor DWG)
er zijn macroknoppen van SolidWorks die dit semi-automatisch met je kunnen doen, dat wil zeggen dat elke actie op deze knop de macro de PDF of DWG of beide tegelijkertijd maakt. (Macro's vind je gemakkelijk op dit forum)
Anders, als u de Axemble-hulpprogramma's (Batchconverter of Integration) heeft, kunt u bulksgewijs converteren naar de tekeningreeks in het formaat dat u wilt en in de map die u wilt.
Als je de EPDM (Technical Data Management) add-on hebt met SolidWorks, als je je workflow goed hebt ingericht, kun je via een dispatch automatisch doen wat je wilt.
Afgezien van het maken van een macro of het vinden van een hulpprogramma...
Ik herinner me dat toen ik inventor gebruikte, er een hulpprogramma was om dit te doen. Daarna moet je bereid zijn om te betalen :s (zoals de volgende link. Maar er zijn een heleboel anderen die zeker beter zullen passen http://www.hurni.ch/ph-inventools.html)
@ David be3: Ik kan het formaat dat je me hebt gestuurd niet openen.
De antwoorden die je me gaf (nogmaals bedankt) bevestigden mijn twijfels. Namelijk dat wat ik vraag mij onmogelijk lijkt op inventor 2009 (de hulpprogramma's zijn compatibel vanaf de 2011 en de ilogic macro's zijn ook geïntegreerd vanaf de 2011).
Persoonlijk zou ik de voorkeur geven aan de utility-oplossing. (gerelateerd aan het feit dat macro's, programmeren, het is niet mijn ding). Maar zal mijn baas bereid zijn om te betalen (naast de software-update die nodig zal zijn...) ^^.
In ieder geval, bedankt voor deze antwoorden (nogmaals, nooit 2 zonder 3) en veel succes voor jullie allemaal