Ik werk momenteel onder SW2016. Voor een bepaald project heb ik een motion animation video gemaakt ("Motion Study" omgeving) maar het is voor mij onmogelijk om deze video te genereren met het ambient occlusie effect.
Ik heb geen Photoview, is het normaal dat het voor mij onmogelijk is om de omgevingsocclusie in mijn video te hebben?
Bedankt allemaal, ik had niet zoveel antwoorden verwacht in zo'n korte tijd!
Ja, omgevingsocclusie wordt geactiveerd in vast visueel en werkt heel goed. Ik denk dat het niet van de grafische kaart komt.
Ik heb deze verschillende berichten gezien, maar ik heb geen positieve reacties gezien op de voorgestelde oplossingen...
Heb je of ken je iemand die ooit met succes een video heeft opgenomen met ambient occlusie? Ik belde mijn softwaredistributeur en hij vertelde me dat het niet mogelijk was, maar ik betwijfel zijn antwoord ten zeerste, aangezien met Photoview de optie verschijnt in de video-uitvoerinstellingen (te zien op internet).
Dit verbaast me niet, want de omgevingsocclusie werkt alleen in de vaste modus, als je het model draait, werkt de occlusie niet, dus in video lijkt het me logisch.
Nadat Photoview het voor elkaar krijgt, is dat sowieso het doel.
Ik weet wat je bedoelt, maar voor dat, wanneer SW2016 een videobestand maakt, er alleen een opeenvolging van afbeeldingen (zo stil) nodig is die het daarna samenvoegt. Ik heb Inventor ook eerder gebruikt en dat is wat het doet: bij elke afbeelding creëert het de realistische look die het wil, en daarna naait het ze allemaal aan elkaar.
Eindelijk is het me eindelijk gelukt, van mijn kant verschijnt de occlusie alleen in de video als ik in persoonlijke proporties de optie "actief venster" gebruik. De andere instellingen schakelen omgevingsocclusie uit!