Hier is een procedure waarmee u een TREE COPY inEPDM kunt maken met behoud van de links naar elk van de bestanden. Hiermee kun je een SolidWorks-achtig commando plaatsen dat overeenkomt met de TAKEAWAY COMPOSITION. Het voordeel is dat u een " COMPOSITION TO GO " kunt maken van elk type bestand zoals Word, Excel, Tekst, enz.
Het was me gelukt om een EPDM-eigenschap in een Excel-bestand naar voren te brengen. Ik had een macro toegevoegd aan het bestand en in een celformule herinnerde ik me deze macro. Ik herinner me de formule niet al te veel, maar @flegendre zou wel eens een besparing kunnen hebben.
Om dit in een Word te zetten, ik zie niet echt hoe ik het live moet doen, afgezien van het integreren van een Excel-tabel (zelfs als het maar één cel heeft!) en het gebruik van deze formule en macro.
Uit mijn hoofd, maar om met een korreltje zout te nemen, had de macro maar 2 of 3 regels met zoiets als een getproperty.
Bedankt gt22 voor de TREE COPY opdracht die ik niet kende, maar ik probeer echt de eigenschappen van een kaart te brengen in het bestand dat door dezelfde kaart wordt beheerd.