Beheer van de plannen van MECHANICAL DESTOP 2009

Hoi allemaal

Voor degenen die Autocad-plannen maken, of ooit plannen hebben gemaakt met mechanische desktop tot de nieuwste versie "2009", hoe beheer je de opening van deze MDT-plannen uit 2009 of hun evolutie naar andere software

Bedankt

Christoffel

Hallo

Zijn uw MDt-bestanden onderdelen of alleen tekening?

Wat is de bestemmingssoftware?

We hebben oude Autocad R14 tekeningen die dateren uit 97. Ik stelde deze vraag over dit onderwerp: http://www.lynkoa.com/forum/3d/import-assemblage-dxf-3d-dans-solidworks

Ik ben in staat om onderdelen en tekeningen te importeren in SolidWorks.

Anders kunt u ze met software zoals Draftsight of AutoCAd 360 openen.

Vriendelijke groeten.

Hallo Remrem,

De plannen waar we problemen mee hebben, zijn Autocad Mechanical Desktop-abonnementen

De meeste zijn tekeningen

De laatste MDT-versie die is gepubliceerd is de 2009, deze versie installeert niet langer onder het besturingssysteem zeven of met moeite, we kunnen het niet meer gebruiken omdat we in Autocad premium suite 2012 zijn, en autodesk staat het gebruik van N-3-versies voor 1 jaar toe

We hoeven alleen deze plannen te lezen, geen wijzigingen

Plannen gemaakt met MDT 2006, gelezen en opgeslagen met MDT 2009 en daarnaast , als ze een gedetailleerd overzicht hebben, alleen te lezen met MDT 2009

Of het nu gaat om draftsight of andere software, ze openen het plan, maar de afmetingen en uitzichten exploderen

Met de Autocad premium suite 2009-versie kunt u een import doen met inventor 2009, het maakt de 3D, maar de tekening vormt nog steeds hetzelfde probleem

We hebben moeite om ze te onderscheiden voordat we ze openen, omdat ze bezaaid zijn met Autocad 2D-tekeningen

Ik denk dat we niet de enigen zijn die een tijd MDT 2006 tot MDT 2009 hebben gebruikt, de andere gebruikers hebben ze deze problemen opgelost t dat is de vraag

Bedankt

Christoffel 

\\\\\\\\\\