Metrische gegevens beheren en aanpassen in Composer 2018

Hallo allemaal!

Ik ben nieuw in het gebruik van Composer 2018 en wil datasheets maken. Om dit te doen, heb ik veel balken en dimensies om te laten zien in mijn weergaven van Composer. Vervolgens exporteer ik in .eps om aan mijn lay-outs in Adobe InDesign te werken.

Mijn probleem is dat wanneer ik metingen doe, ik de dikte van de staaflijnen en hun uiteinden niet zo goed kan beheren (zie PJ). Ik zou graag willen dat de lijnen die de pijlen met mijn deel verbinden dunner zijn dan ze nu zijn en vooral dat er niet meer de zeer nutteloze CIRKELS zijn waar de meetlijnen aansluiten op mijn deel. 

Ik heb gezocht in de instellingen, in de stijlinstellingen en op internet, maar niets en niemand kan mijn probleem oplossen. De enige manier om mijn probleem op te heffen is om polylijnen te maken met pijlen aan de uiteinden en andere polylijnen om de meetlijnen te vervangen, zodat ze dunner zijn en zonder deze nutteloze cirkels.

Als iemand een oplossing voor mij heeft, een parameter die ik bijvoorbeeld nog niet heb gezien, zou dat welkom zijn!

Vriendelijke groeten.

g.jpg