Integratie Tool Taakbeheer - Toegang

Hoi allemaal

Ik ga Solidworks (Pro) kopen bij Avenao. Blijkbaar kennen ze de "integratie" tool niet, maar ik weet zeker dat het bestaat. Is het een tool die op zichzelf moet worden gekocht?  Bestaat het niet meer?

Ik heb een taakbeheerder nodig om:

- Breng verschillende ribvarianten aan,

- Maak 3 verschillende foto's van elk product

- Exporteren naar STL-formaat

- In-/uitgeschakelde functies.

Ik heb ongeveer 17.000 verschillende afbeeldingen te produceren, zoals je je kunt voorstellen, het is voor mij niet mogelijk om ze handmatig te maken...

Of heb je andere oplossingen om dit soort taken uit te voeren? Bedankt.

De integratie wordt verzorgd door de aanbieder Visiativ (bijv. Axemble) in de MyCad-tool.

Avénao is de concurrent!

Daarom weten ze het niet of doen ze alsof ze het niet weten!

1 like

Ik heb afgelopen vrijdag een verkoper ontmoet en ik denk niet dat het op de agenda staat...

Ik bel Avénao vanmiddag om te zien of er een soortgelijke tool is...

Fout! Avénao is in het proces van te worden gekocht, maar niet door Visiativ gewijzigde post, maar te laat!

Bel anders Visiativ ook voor een comarative en vraag hen (de 2) de voorgestelde oplossingen om te bereiken wat je wilt.

Pas op, dit zijn nog steeds verkopers! Vraag in het slechtste geval om een kleine demo!

Sbadenis, we moeten stoppen met iets te zeggen dat de naam van een bedrijf bezoedelt. AvenAo is niet bezig met een overname, aangezien het in november 2017 werd  overgenomen door de Gorge-groep.

Het is ook helemaal verkeerd om te zeggen dat Visiativ de integratietool doet en AvenAo niet, omdat het een basisfunctie is in SolidWorks. MyCad biedt geen automatismen voor dit soort verzoeken.

De echte behoefte werd opgelost via een macro genaamd scherpe taak. 

Bedankt.