Componenten ophalen2

Hallo @tous
Heb je een idee om deze Macro te laten werken
Alleen voor een stuklijst van het eerste niveau lukte het me niet om het aan de praat te krijgen :thinking:

1 like

Mmm, het lijkt erop dat ik deze verduidelijking heb gemist

Aan de andere kant geeft de definitie van de functie in kwestie aan dat deze op een eerste niveau functioneel is (zonder de saus samen uit te sluiten), heb je enig idee

Hallo

Getest op een enkel bestand met een stuklijst ingesteld op "alleen eerste niveau" en vervolgens op "alleen onderdelen", geen problemen met de werking van de macro.
getest op SW2022 SP5

Welkom @Cyril_f
Heeft uw nomenclatuur een saussamenstelling?

Opnieuw getest op de 22sp4, nog steeds niets!

Nee, dat controleer ik nog een keer.

Hetzelfde, geen probleem.

Het is vreemd, hoe hard ik het ook probeer, maar het overschrijdt de onderstreepte voorwaarden niet, GetComponents2 retourneert een lege array!

Getcomponentcount2, retourneert veel elementen, maar niet de functie GetComponents2!

Het retourneert elementen, maar het aantal componenten = 0 betekent dat er geen component aan de nomenclatuurregel is gekoppeld.
Losse vragen:

• Is het bestand echt (geen virtueel bestand in een asm)?

• Wordt het hele bestand (drw + inhoud) opgeslagen (geen tijdelijke bestanden om te testen hoe de macro werkt)

Na misschien een bug van de SP4, maar ik betwijfel.

1 like

Ik ben opnieuw begonnen met een nieuw bestand en het werkt😯
Dus ik probeerde het basisbestand te nemen, alles te verwijderen en het verwijderen van componenten één voor één ongedaan te maken, getest voor elk scenario en het werkt, zelfs als ik terugging naar de oorspronkelijke staat, ik heb niet gevonden wat blokkeert, maar het werkt dankzij jou @Cyril_f, bedankt,