Heel eenvoudig, er zijn de SW-certificaten, die een relatief goed gekalibreerde en vooral gevarieerde vaardigheidswaarde geven per specialiteit (plaatwerk, enz....)
Vervolgens kunt u willekeurig oefeningen toevoegen om elk certificaat te valideren. Zo wordt voor elk certificaat erkenning gedaan door 1 certificaat + 1 willekeurige oefening die wordt getrokken tijdens de validatie van de verworven kennis in uw bedrijf.
De gecertificeerde zal je dat beter vertellen dan ik dat kan.
Ik ben het met stefbeno & zozo_mp eens, het hangt allemaal af van je vakgebied. In mijn geval heb ik getraind voor de certificeringen voor laswerk en oppervlakteconstructie die ik heb behaald, maar ik gebruik ze niet. Ik gebruik de plaatwerkmodule het meest, die ik ook had... Het is dus aan jou om je oefeningen te maken op basis van je vakgebied en een beoordelingsrooster op basis van de resultaten van je medewerkers.
Ik weet niet meer waar op deze site ik thematische MCQ's was tegengekomen waarmee ik zijn kennisniveau kon testen. het is een beetje oud, ze hebben nog steeds het logo en links naar de Axemble-website... Je zou ze kunnen downloaden, dus ik heb ze beschikbaar: Zoals je kunt zien, is het totaal ongeveer 16 MB en het is een beetje oud, maar de concepten zijn nog steeds relevant.
Op de website van Visiativ-industry bieden wij u up-to-date evaluatietests over SOLIDWORKS om uw vaardigheidsniveau te beoordelen: plaatwerk, gelaste constructies, oppervlakken, samenstellingen, de essentie, de basisprincipes... We voegen er meer toe naarmate we verder gaan met andere thema's.