Een andere methode die een beetje lijkt op die van @ac_cobra_427 is ook om het in 3d te doen, maar door het te modelleren met een vierkant + herhaling als uitgangspunt (+ symmetrie om te vergroten volgens het originele vierkant in het geval dat het raster zich in de kamer bevindt) Anders maken we een " raster " onderdeel dat we in een assemblage invoegen (wat misschien eenvoudiger zou zijn, wat neerkomt op een herhaling op 2 assen van een vierkant). voor het @A_R grid impliceert het software van derden die we niet noodzakelijkerwijs en ook niet zeggen dat deze één keer overeenkomt in de MEP.
Goedenavond, dank u voor uw antwoord. Ik moet al je ideeën proberen. Ik verontschuldig me voor het beantwoorden van ze allemaal zonder te weten of mijn antwoorden worden gezien door al degenen die mij hebben geantwoord. Ik ontdek deze site en bovendien ben ik ook nieuw bij SolidWorks. Dank u voor uw hulp.
Ja, we zien alle antwoorden. In beide gevallen is het voldoende om een diagonaal van het vierkant in de ene of de andere richting te tekenen. en het zou een grap moeten zijn, want je moet altijd voor de gek worden gehouden om iets onder SW ^^ te hebben, maar het laat de hersenen werken hihihi