Hallo
Ik heb een groot probleem op een uitgevouwen op Solidworks.
Ik heb een kamer met verschillende configuraties en elk van zijn configuraties heeft afgeleide configuraties voor het uitgevouwen.
(De ouder blijft gebogen voor 3D en de afgeleide voor MEP (lasersnijden)).
Alleen kan ik het stuk niet ontvouwen in de afgeleide, terwijl ik dat in de parente wel doe!
Iemand een idee hierover?
Bedankt!
gt22
31 januari 2014 om 07:54
2
je afgeleide deel, je maakt het hoe
Als je een kopie maakt van je basisstuk die je kunt ontvouwen door simpelweg de naam te veranderen
je zou moeten kunnen uitvouwen zoals op het basisdeel
@+ ;-)
Hallo
Lukt het niet om het onderdeel op de MEP of de 3D van de configuratie uit te klappen?
Hallo
Zorg ervoor dat u alle functies onder de hoofdconfiguratie uitvoert, zodat u vervolgens functies uit de andere configuraties kunt verwijderen.
Is het in de afgeleide configuratie direct uitgeklapt?
Is deze niet uitgeklapt opgevouwen tijdens een 3D-manipulatie? Dit gebeurt soms bij het afhandelen van conf in assemblages.
De gemakkelijkste manier zou zijn om ons het onderdeel te geven, zodat we het van dichterbij kunnen bekijken ... A priori in de afgeleide configuratie zou het uitvouwen mogelijk moeten zijn door de verwijderstatus van de laatste functie (uitgevouwen) te annuleren, vooral als het je lukt om uit te vouwen in de bovenliggende configuratie ... Tenzij er verschillende afmetingen zijn tussen de twee configuraties en dat zou bijvoorbeeld het uitvouwen verhinderen
bart
23 februari 2014 om 22:50
7
Hallo
Als ik alles goed heb begrepen, is het nodig om:
- Ga naar de M.E.P. en klik vervolgens op de weergave die uitgevouwen moet worden. Pictogrammen worden weergegeven.
- Klik op degene die de kamer opent. Daar wordt de ruimte geopend met de gewenste configuratie.
- Vouw het open en sla het op. Sluit dan.
Vriendelijke groeten.
Het was in feite een afschuining die verhinderde dat het zich ontvouwde...