Ik heb een probleem (terugkerend probleem), terwijl ik aan een MEP werk (met dwarsdoorsneden, details, pauzes), heb ik vaak een dwarsdoorsnede die ... insect?
De eerder geplaatste afmetingen gaan terug voor de arcering zonder de witte halo te creëren die in de optie is aangevinkt.
Het is een beetje problematisch omdat het plan onleesbaar wordt en onherstelbaar is, begrijp hierdoor dat de enige oplossing die voor mij werkte was... Verwijder de weergave. Niet erg kosteneffectief in termen van tijd.
Ik wil erop wijzen dat slechts één van de dwarsdoorsnedes wordt beïnvloed, de andere doen precies wat de parameters van hen vragen.
Ik ben bang van niet, het plan is klaar en maakt de volledige realisatie van ons product mogelijk, niet zeker of mijn baas de verspreiding van zo'n plan en zijn 3D in een goed daglicht ziet;)
Ter informatie, ik denk dat het te wijten is aan een grafisch probleem, aangezien het probleem is "verplaatst" uit de weergave, waardoor de witte halo teruggeplaatst is op het gedeelte dat het probleem veroorzaakte, maar door de ene uit de andere weergave te verwijderen :/
Ik heb dit probleem meestal bij grootschalige plannen, als het eenmaal goed gevuld begint te worden. In de begindagen van de Europarlementariër geen problemen, aan de andere kant, zodra het plan ingewikkeld wordt, krijg ik dit soort grafische bugs: randen die verdwijnen, wazige aanzichten, arceringen die niet vervagen.
Ik zag net dat mijn plan dat op 8 MB was, net is teruggegaan naar 6 MB, ik heb geen weergaven verwijderd, het ging gewoon terug naar "normaal" op zichzelf.
@OBIWAN: Kijk naar de afbeelding in de vraag, de optie is aangevinkt;)
@KVuilleumier: Ja, niets helpt, of het nu CTRL+Q is, de Task Kill-macro, de SW en het opnieuw opstarten van Windows, niets werkt :/
@ac Cobra 427: Het is terug, zonder aanwijsbare reden...
Op pc, zelfde afbeelding als de vraag, aan andere zijden.
EDIT: Ik gebruik een (up-to-date) add-on: LOGOPRESS 3D. Maar ik denk niet dat het van hem komt, want op de Europarlementariër bemoeit hij zich echt niet veel.
@ac Cobra 427: Ik dacht vroeger ook zo, maar nu komt het probleem veel naar voren en heb ik geen tijd om te wachten tot SW het uitkomen verbergt. En als het een linkprobleem was, zou de weergave ernaast moeten worden beïnvloed, toch?
Ik heb dit probleem al een tijdje, maar sinds het terugkwam, heb ik de term om te vragen nooit serieus genomen, maar nu is het plan klaar, ik kan het niet afdrukken omdat het arcering niet wist... Het is niet geweldig voor de leesbaarheid van het plan:)
EDIT: Ik gebruik een (up-to-date) add-on: LOGOPRESS 3D. Maar ik denk niet dat het van hem komt, want op de Europarlementariër bemoeit hij zich echt niet veel.
We hebben ook Logopress, en zelfs op grote tekeningen heb ik dit probleem niet.