Het uitkomen vervaagt niet voor de ribben

@ac cobra 427: Als ik "geen hatching" aanvinkt, heb ik natuurlijk mijn afmeting die perfect zichtbaar is, maar ik heb geen arcering meer, wat voor een dwarsdoorsnede niet geweldig is. Dus door het uitkomen opnieuw te controleren, komt het probleem terug.

@.PL: Blijkbaar ondersteunt mijn grafische kaart SW (image CF)

Hallo

Ja, uw kaart is SW-compatibel, maar heeft u de nieuwste stuurprogramma's geïnstalleerd zoals  weergegeven in de tabel?

@+

En het geïnstalleerde stuurprogramma is het stuurprogramma dat op uw afbeelding is gespecificeerd?

354.56 ?

1 like

Hallo

Dit probleem blijft bestaan wanneer u het plan afdrukt?

Ik weet niet of de stuurprogramma's up-to-date waren, maar nu zijn ze dat wel en verandert er niets.

@aurélien FIVES: Ja, het probleem blijft bestaan na het afdrukken, daarom wil ik het oplossen, want ik wil graag een kaart afdrukken die kan worden gelezen door de jongens van fab.

het is een hack, maar verwijder ze, zoals ik al eerder zei, dan ga je naar annotatie en doe je Hatched Area/Fill . En je selecteert regio en daar gaan ze naar de gekozen plaats.

Zelfs met de hack werkt het niet. De afmetingen blijven achter de arcering en blijven onleesbaar :/

En in plaats van regio heb je contouren geprobeerd???

Ja, ik heb "overzicht" en "regio" geprobeerd, ik heb zelfs geprobeerd te schetsen (je weet maar nooit), maar niets helpt.

Nu ben ik aan het drogen; bedroeven.. :-(

Ik heb dit zojuist gedeeld met de technische afdeling van onze dealer.

Hij raakte de registersleutels aan, reset de instellingen, maar niets hielp, het probleem is er nog steeds, maar mijn aanpassingen zijn verdwenen :'(

Oh ja... hij had eerder een back-up moeten maken....

Het is hem gelukt! Maar de bestandslocaties zijn verdwenen, en dat geldt ook voor de kleuren. In principe heb ik alleen mijn toetsenbord / muissnelkoppelingen.

Deze bug en de gevolgen ervan beginnen ze op te warmen.

En als je een systeemherstel doet, omdat ik denk dat het automatisch een herstelpunt heeft gemaakt vóór de installatie...

Hij heeft waarschijnlijk een ODD-map gemaakt, zie mijn tutorial om te proberen de instellingen te herstellen:

http://www.lynkoa.com/tutos/3d/reinitialiser-les-parametres-solidworks

Hij had een herstelbestand gemaakt van mijn instellingen.

Het probleem van het onderwerp lijkt te komen en gaan wanneer het wil, op dit moment werkt het broeden goed.

Er is een probleem, maar geen haalbare oplossing .