Om te voorkomen dat er meerdere verwijderingen van materialen worden gemodelleerd die het onderdeel zouden kunnen verzwaren, wil ik deze verwijderingen weergeven door te arceren.
Dus, hoe wijs je een oppervlakteafwerking toe met arcering op een onderdeel? Kunnen we de hoek van deze luiken ook beheren via een parameter?
@flegendre , dat is wat ik doe op mijn dozen geschilderd in biton, maar ik moet het in configuratie doen om te voorkomen dat de tekening wordt vervormd.
@remrem, hoe stel je de waarde van de hoek in? Ik zie deze gegevens niet
@flegendre, ja, dat deed ik ook, maar ik zou het zo veel mogelijk willen vereenvoudigen omdat mijn bestanden zeer talrijk zullen zijn en ik de arcering moet kunnen zien, dus ik kan geen materiaal verwijderen, noch fiare niveaus van detail
@remrem, ik heb je oplossing aangepast met een afbeelding die ik heb gemaakt van Word. Zo kon ik arceringen aan mijn afbeelding toewijzen.
Aan de andere kant heb ik geen controle over de hoek van mijn beeld. Nou, ik kan het handmatig doen, maar ik had deze hoek graag op de diagonaal van mijn rechthoek willen blokkeren, ongeacht de grootte (zie hieronder):