HELP! niets op het scherm!

Hoi allemaal

Een grote bug vanmorgen... niets meer op mijn scherm terwijl in de boomstructuur alles aanwezig is (zie foto).... Ik heb alles opgenomen, gesloten en heropend maar niets helpt....

Ideeën

Bedankt

a.png

Probeer een kamer te selecteren en klik met de rechtermuisknop: zoom in op de selectie (vergrootglas met een = erin).

Of probeer de onderdelen van je assemblage te openen.

Kleine vraag, doet het alleen jou op deze vergadering?

1 like
Hallo, een save under verandert niets?

Als ik de onderdelen van de assemblage openmaak, gaan ze normaal open...

En ja, het doet het alleen op deze montage, en ineens omdat 10 minuten voordat alles normaal werkte.

Dus met je zoom = oplossing, het laat me de montage zien met een zeer waardeloze definitie!!

Nou, het is duidelijk wanneer ik probeer mijn visie te draaien met het stuur!! Waarvoor? Ik weet het niet, vooral omdat het eerder werkte!!

Kijk of het niet je symmetrie is die gek wordt

Als je weet wat symmetrie het is, verwijder je het

Test en vertel het ons @+;-))

2 likes

Een plaatje om te zien?

Heb je geprobeerd te sluiten en opnieuw te openen?

Misschien zoals .pl zegt

Een save under kan je helpen.

En installeer de nieuwste stuurprogramma's voor grafische kaarten opnieuw vanaf de SolidWorks-site?

Dan

Ik heb geprobeerd de zoom op =, het werkt (zie foto) maar alles gaat mis... En de definitie is raar.

Dus ik ga het tnter als en we zullen zien dan zal ik proberen de update van de stuurprogramma's

a.png

De laatste regel van je boom het is let op symmetrische componenten 3 waarom

wissen en kijk naar hoe het eruit ziet, ik weet zeker dat de schuld komt van de

je moet Symmetrie van Symmetrie hebben gedaan

@+;-))

1 like

En in display? Is er niets vreemds?

Heb je je functie weer opgestart?

Gisteren had de mijne een waanzinnige pasvorm, met een compleet gek display (zie afbeelding) dat werd opgelost door alles opnieuw op te starten!

Als dat nog niet genoeg is, probeer dan de functies die aan uw assemblage zijn toegevoegd te verwijderen (uitschakelen), om te zien of het scherm verbetert, en als dat niet genoeg is, verwijder dan de componenten één voor één, altijd om te lokaliseren waar het probleem vandaan komt.

screenshot1005_-_copie.jpg
1 like

Bart

Ik heb de symmetrie en nada verwijderd.... Zie PJ

a.png

Oké Benoit,

Ik ga dit proberen, ik ben al gestopt met SW, maar niet de pc ...

we zullen zien.... tot +

Ik heb net alles afgesloten, de pc afgesloten en opnieuw opgestart.... En hetzelfde..... Park

Dus probeer de rest van mijn voorstel:

"Als dat niet genoeg is, probeer dan de functies die aan je assemblage zijn toegevoegd te verwijderen (deactiveren), om te zien of het display verbetert, en als dat niet genoeg is, verwijder dan de componenten een voor een, altijd om te lokaliseren waar het probleem vandaan komt."

2 likes

Nou dat is het... Het probleem komt van de tweede propeller die ik had geplaatst, en die uiteraard een probleem vormt. Eenmaal verwijderd, lijkt het opnieuw te beginnen ...

Ik zal proberen het weer aan te trekken om te zien ...

Bedankt voor je hulp

Dank u allen...

Inderdaad, ik had een pb met een geïmporteerde assemblage die de souk ...

Zonder de montage is het beter, ik zal proberen het nu terug te plaatsen om te zien...

Dank u in ieder geval

1 like

Voor mij is het anders, ik zie mijn kantoor in plaats van mijn kamer....

Ik heb de Sw-taakbalk, ik heb niet de boom of het rechterpaneel en ik heb mijn bureaublad achter in transparantie...

Als het een assemblage is met geïmporteerde onderdelen, probeer dan voor elk onderdeel een importdiagnose uit te voeren.

Zelfs als er geen tekenen van fouten op de lichamen verschijnen, kan de importdiagnose wiebelige geometrieën vinden.

1 like