Ik zou graag willen weten of sommigen van jullie enige noties/kennis hebben over afzuigkappen om er een te ontwerpen met het hele ventilatiesysteem, en de vorm die moet worden gerespecteerd voor de afvoer van olieachtige industriële stoom.
Ik moet een project uitvoeren voor een afzuigkap die boven een niet-afgesloten werkgebied hangt. Gelijk aan een tafel van 900/1300 mm
Let op, voor een afzuigkap die boven een friteuse-achtig apparaat wordt geplaatst (hete olie die gemakkelijk ontvlambaar is) en volgens de artikelen CO en CH van de brandveiligheidsvoorschriften , heb je een blussysteem nodig dat vaak in de afzuigkap is geïntegreerd (boven de friteuse, dus heel vaak in de afzuigkap!).
In de hoop dat het je helpt, zo niet een beetje meer specificeer je behoefte: milieu,...
@ Aurélien .... wat te zeggen er is niet één goed antwoord, maar meerdere lol C is een hel van een bestand dat je hebt samengesteld
Zoals aangegeven speelt @gt22 omgeving veel rollen, en ik heb net geleerd dat er geplande constructies, muren enz. zijn, wat de situatie veel verandert.
Ik wacht nog even om de vraag af te sluiten, maar ik denk dat ik alle nodige elementen heb om iets goeds uit te brengen.