In dit onderwerp vinden we alle pictogrammen behalve die voor de schetsen, dus ik zal een beetje van de zijkant antwoorden, maar een herinnering kan geen kwaad.
Het is duidelijk dat ze de uitleg voor de schetsen niet ver genoeg hebben doorgevoerd, je kunt het gewoon onderaan de pagina vinden, maar nog steeds niets op de doorhaling.
Ik ben er net achter waarom schetspictogrammen zijn doorgestreept of niet. Deze status verandert afhankelijk van of het vak "tonen/verbergen" rechts van de schets is ingeschakeld of niet.
Aan de andere kant, ondanks de uitleg onderaan de berichtpagina hierboven, kan ik niet begrijpen waarom het pictogram een "C"-vorm aanneemt of de vorm van een doorboorde veelhoek.
Ik krijg een ander pictogram op soortgelijke schetsen...
Hallo Hier is de uitleg: - De klassieke schets is een goed gesloten schets en het pictogram is degene
- De schets die een of meer regio's gebruikt, heeft dit pictogram: Wanneer er meerdere mogelijke contouren zijn, of de vorm lijnen heeft die over een omtrek lopen, weet SolidWorks niet hoe een volume moet worden geëxtrudeerd zonder dat hem wordt verteld welke contour(en) moeten worden geëxtrudeerd
In dit vak kiezen we de contour(en) om het volume te maken. Als ik bijvoorbeeld een resctangle heb van schetsen met een overlopende lijn, weet het niet waar de gesloten omtrek is:
Vervolgens klik ik in de rechthoek om het gewenste gebied aan te geven
Een ander voorbeeld, ik heb meerdere gesloten contouren, SolidWorks weet standaard niet welke(n) te extruderen. Vervolgens geef ik in het venster "Geselecteerde contouren" de gebieden op die ik wil extruderen. Voorbeeld;
Ik tekende een schets met een aantal gesloten contouren; als ik extrudeer, weet SoliWorks niet wat de juiste contour is. Ik heb de 2 regio's gespecificeerd waar ik materiaal wilde hebben en SolidWorks heeft ze voor mij geëxtrudeerd.
Ik kan me niet herinneren dat in 2016 of vóór het feit van verborgen maakte een balk, maar niet langer veranderen van het pictogram van blauw naar zichtbaar naar zwart naar verborgen, en grijs als "verwijderd" therm die nog steeds niet is veranderd en niet erg logisch.