SolidWorks-bestandspictogram niet aanwezig

Hallo, ik heb net het volledige bericht gelezen, je zei dat een herinstallatie van de kist en Solid niets had veranderd. Dan markeer je dat dit a priori het probleem zou oplossen!?  

Persoonlijk had ik al het probleem, van wat ik me herinner, (solide 2012...) Ik moest de pc volledig formatteren... Installeer vervolgens alles opnieuw en het werkte. Zelfs het opnieuw aanmaken van een Windows-account werkte niet.

Succes!

Vriendelijke groeten

Als je alles opnieuw installeert, worden de bestandsassociaties gereset, dus mijn eerste antwoord was min of meer het juiste antwoord ^^

1 like

Niet echt, maar laten we ja zeggen:)

*Hallo, ik heb net het volledige bericht gelezen, je zei dat een herinstallatie van de kist en Solid niets heeft veranderd. Dan markeer je dat dit a priori het probleem zou oplossen!?  

Persoonlijk had ik al het probleem, van wat ik me herinner, (solide 2012...) Ik moest de pc volledig formatteren... Installeer vervolgens alles opnieuw en het werkte. Zelfs het opnieuw maken van een Windows-account werkte niet.*

Inderdaad. Maar de eerste keer dat hij een nieuwe installatie had, deed hij dat automatisch en was de kist eerder geïnstalleerd dan SolidWorks. En door dezelfde handeling te herhalen maar daarna de kist te installeren, was het probleem opgelost.

Maar het kan een meevaller zijn geweest...

bedankt Kvuillelier, ik zal de gunst teruggeven als de situatie zich weer voordoet :-)

1 like