Schets afbeelding in tekening niet te zien in pdf

Hallo
Bij het genereren van de pdf van een tekening. Schetsafbeeldingen zijn niet zichtbaar

Hallo en welkom.

Plaats een document dat gratis toegankelijk is of rechtstreeks op het forum via deze knop:

1 like

Hallo;

Aangezien je de gebruikte versie van Solidworks (noch de pdf-lezer) hebt opgegeven, zal ik aannames moeten doen:
Ik kan me voorstellen dat de afbeelding niet zichtbaar is als je een " save-under " + pdf doet.
Wat gebeurt er als u vanuit Solidworks in PDF afdrukt (Microsoft Print naar PDF), is de afbeelding dan weer zichtbaar?
Als dat zo is, neem ik aan dat je Solidworks 2025 met Windows 11 gebruikt, en als ik het goed heb... nou, er is geen andere oplossing dan door een PDF-afdruk te gaan.

1 like

hallo en bedankt voor je antwoord en ik had 1 antwoord van Visiativ
Het is inderdaad onder Solid 2025. Het is een bug op de SP2-versie van solide 2025 waarnaar zij verwijzen en die moet worden opgelost in de solide 2025 SP4-versie die in september 2025 beschikbaar zal zijn.

Hallo

Om deze reden moeten, indien mogelijk, alle versies < Sp5.0 in een productieomgeving worden vermeden.

Geen @froussel, nee mee eens, je moet SW SP0,1, 2, 3 en 4 gebruiken, zodat wanneer we rechtstreeks naar SP5 gaan, Solidworks zo bugvrij mogelijk is, dankzij uw genereuze bijdrage!
En ik heb geen bugs meer, en een perfect functionele sw!:stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye: :rofl: :rofl: :rofl:

2 likes

Bah!! Een beetje humor kan nooit kwaad... :rofl: :rofl: :disappointed_relieved:

1 like

Service Pack Release Schedule

Vóór SP4 wordt SP3 aangekondigd voor 7 juli.
Hadden ze geen tijd om deze bug op te lossen?

Het is dat ze veel werk hebben:

Dus het repareren van een functie terwijl deze prima werkte op eerdere versies, zou duidelijk niet hun prioriteit moeten zijn.
… Ben ik sarcastisch? … Ja, een beetje. :sweat_smile:

2 likes

Het hangt ervan af wanneer de bug is gedeclareerd. Als ze in iteratie werken zoals de meeste softwareontwikkelaars (agile methode), kost het tijd om te specificeren/coderen/testen, dus de sprint voor SP3 was waarschijnlijk al begonnen.

Wat me meer stoort, is het gebrek aan testen van de basisfuncties die van de ene hoofdversie naar de andere springen. Maar goed, dat is het lot van elke ontwikkeling op dit moment; We geven je iets dat nog niet af is en we corrigeren het gaandeweg. Terwijl u wacht tot de gebruiker een tijdelijke oplossing vindt...

1 like

Bovenal moeten we de SP's elke 3 maanden stoppen en de oplossing van een bug gooien zodra deze is opgelost, punt uit! Gooi in het slechtste geval één SP per week, want 3 maanden is veel te lang, vooral als je weet dat degene die je nodig hebt er al in zit en geleverd kan worden...

" We hebben je auto 3 dagen geleden gerepareerd, kijk door het raam, hij zit net achter die deur, maar aangezien we de facturen maar om de 3 maanden maken, kun je hem vandaag niet terugkrijgen. Weer strijken in 87 dagen." 

Dat is de belofte van de cloudversie. De standalone versie is ingewikkelder omdat daarachter de implementatie zit die in de verschillende bedrijven moet worden gedaan.
Bij ons is het bijvoorbeeld verpakt om op meer dan 20 werkstations te installeren, dus het is uitgesloten om voor elke SP een pakket te maken.

1 like

Au!!! Ga naar het officiële Solidworks-forum (de 3dswym.3dexperience.3ds.com...) het belangrijkste deel van de berichten zijn:
" Vandaag is het voor mij niet mogelijk om verbinding te maken met het platform ... Nou, het is tenslotte net als gisteren...  »

• bovendien lijken zij (Cloud-gebruikers) dezelfde problemen (maar erger?) tegen te komen als op de Stand-Alone versies.
    => Wat een belofte, het zorgt ervoor dat je het wilt. (hé, ik begin opnieuw zonder sarcasme).

Voor lokale versies zijn er naast Service Packs ook HotFixes voor problemen die zij belangrijk genoeg vinden zodat gebruikers geen 3 maanden hoeven te wachten...

Het zou handig zijn geweest als ze ze er niet mondjesmaat uit hadden gehaald... Maar goed, het is nog steeds een erkenning van mislukking als het er te veel zijn.

Aan de andere kant geef ik nog steeds de voorkeur aan hun methode boven de Windows-methode die updates pusht zonder vragen te stellen aan gebruikers... En jammer als het niet werkt ...

1 like

Ik weet het, dit is het probleem met elke cloudapplicatie of in ieder geval op een uitbestede server. Als de link of server uitvalt, is het voorbij.