Ik werk met SW2013 onder W10. Mijn probleem is het volgende : nadat ik een portaal als een assemblage (SLDASM) had gemaakt, wilde ik het in een situatie brengen door er een foto van de toekomstige locatie in JPG achter te plaatsen.
Ik had al Sketch Image Insertion gebruikt voor een onderdeel (SLDPRT), maar deze opdracht is niet beschikbaar voor assemblage.
Waarom maak je anders geen nieuw onderdeel met deze afbeelding ingevoegd, om het onderdeel op maat te bewerken, bewerk het onderdeel in de assemblage, je hebt een overzicht.
Voor het antwoord van GT22 gaat de video over een voorbeeld dat is verwerkt met SW2014 en de gebruikte oplossing werkt niet met SW2013.
Voor het antwoord van Ac Cobra 427, wanneer ik de afbeelding op het gemaakte plan wil plakken, vertelt een bericht me: "Het object van het klembord kan hier niet worden geplakt."
Wat betreft de oplossing van Max59, zal ik proberen zijn oplossing te ontcijferen.
Wat betreft de oplossing die A. Leblanc voorstelt, ik begrijp het niet echt
Hartelijk dank aan jullie vieren voor jullie advies.
Met dank aan Gt22 voor het verzenden van het vijfde stuk.
Inderdaad, in dit geval van een vijfder stuk, werkt het invoegen van de afbeelding met SW2013, maar als u aan een assemblagebestand werkt, wordt de opdracht grijs weergegeven en is het als gevolg daarvan onmogelijk om de afbeelding in te voegen.
Ik zal proberen een beetje duidelijker te zijn dsl.
Ik weet niet of het mogelijk is om een onderdeel in een assembly te bewerken met jouw versie.
Als dat zo is, voeg dan gewoon een X-onderdeel (lege boom) in je assemblage in, je bewerkt dit X-onderdeel uit je assemblage (in 2016 is de rest van de assemblage zichtbaar in transparantie), vervolgens voeg je je afbeelding in een schets in en kun je deze naar wens uitrekken of verplaatsen.
Ik zal proberen om je een kleine video te maken morgen als ik 5 minuten kan krijgen.
De eenvoudigste is de achtergrondafbeelding in de eigenschappen van het bestand, omdat je daar het geheel kunt roteren om het zo goed mogelijk overeen te laten komen met de afbeelding, waardoor het niet mogelijk is om een deel met de afbeelding in te voegen omdat je je niet gemakkelijk kunt oriënteren.
Ga dus naar Extra/Option/kleuren en zet je afbeelding op de achtergrond, zie afbeelding.
Coyote, het is een heel goed idee, maar is het mogelijk om de afmetingen van dit beeld te veranderen, is het niet uitgerekt over het hele raam? Als de afmetingen van de afbeelding gemakkelijk kunnen worden gewijzigd, is het zeker interessant.
Het is niet ingewikkeld om een afbeelding die in een onderdeel is ingevoegd te oriënteren, je hoeft alleen maar een schetsvlak in het onderdeel te definiëren voor diepte en het vervolgens vanuit de assemblage te bewerken om het uit te rekken of naar de zijkanten te verplaatsen.