Afbeelding Draftsight

Hallo

Ik gebruik momenteel DraftSight 2016 SP1 64bits op windows7. Wanneer ik een referentieafbeelding bijvoeg en deze vervolgens wil loskoppelen, loopt de software systematisch vast.

Heb je een lead of is het een terugkerende bug?

Bedankt

Hallo

Heb je een andere positie om te testen?

Heb je geprobeerd de installatie te verwijderen en opnieuw te installeren?

Een ander documentsjabloon nemen of een bestaand document en een andere afbeelding, is het hetzelfde?

Ik probeer het op een andere computer te installeren, maar het is in 32bits en de installatie crasht (pad te lang).

Ik heb geprobeerd het te verwijderen en opnieuw te installeren, maar het veranderde het probleem niet. Sommige instellingen waren bewaard gebleven, dus ik denk dat bij het verwijderen niet alle bestanden zijn verwijderd.

Nou, als ik het met andere bestanden probeer, is het hetzelfde. Wanneer ik naar de refrences manager en selecteer een gebroken beeld, dan crasht het.

Voor dit probleem van een te lang pad, zie mijn tutorial:

http://www.lynkoa.com/tutos/probleme-installation-draftsight-chemin-trop-long-path-too-long

Bedankt voor je tutorial waarmee ik de installatie kon afronden, maar de software crasht bij het opstarten op mijn andere 32bits-pc... Argh!

Ik heb een eerdere versie van DS (V1R3.1x64) op mijn 64bits PC geïnstalleerd en het probleem van de crash met het beeld in refridation is opgelost.

Ik weet nog steeds niet of deze bug te maken heeft met mijn configuratie of de software, maar ik kan in ieder geval DS gebruiken!