Een tekening implementeren in een andere tekening

Hallo

Ik wil graag een tekening van een product met een basemap in A3 integreren in een tekening met een cartridge van een klant die in A2 is, is dat mogelijk zonder een dwg-bestand te doorlopen? En zonder elke weergave te hoeven kopiëren en plakken, importeer gewoon de hele clip in een andere tekening

Hallo

u kunt de screenshot-tool doorlopen en de MEP in de andere plakken

2 likes

Hallo
Het is mogelijk, maar niet een ander lid van het Europees Parlement SW. Elk Office-document, PDF, Afbeelding, DWG, DXF.
Object invoegen vanuit het bestandsmenu. Maar het is nog steeds een referentiebeeld, net als de schermafbeelding. Verschil met copy/paste: als je erop dubbelklikt, opent het bestand met de standaard editor.

2 likes

Hallo

Dank u voor uw antwoorden

Maar er doen zich verschillende problemen voor met deze oplossingen: - door een screenshot te maken, wordt het plan niet meer bijgewerkt als het ontwerp evolueert

• De Capture-kaart wordt korrelig bij het weergeven en afdrukken, hetzelfde geldt voor het invoegen van afbeeldingen of PDF's
  • en het is niet langer mogelijk om actie te ondernemen op de

Hallo

Ik begrijp de noodzaak niet echt? Waarom maak je niet twee tabbladen; één met de MEP van de klant en de andere met uw cartridge.

1 like

Hallo

De behoeften zijn dat mijn klant zijn cartridge moet aanpassen en metingen moet kunnen uitvoeren op het plan en ik van mijn kant moet in staat zijn om mijn product en mijn cartridge te evolueren volgens de revisies, dit alles volgens hetzelfde plan omdat het moet kunnen worden afgedrukt

Het ideaal zou zijn geweest om een SW MEP als object te kunnen integreren (pdf), maar als dit niet mogelijk is, zal ik het anders doen (kopiëren/plakken zou het dichtst in de buurt komen van de behoefte, het probleem en dat ik ongeveer vijftien plannen heb om in een ander plan op te nemen)

In ieder geval bedankt

Hallo

De makkelijkste manier is waarschijnlijk om een A2 MEP model te maken met de client cartridge met daarin je A3 cartridge in het midden.
Uiteindelijk krijg je de weergave van @ac_cobra_427

4 likes