De conversie vindt plaats en bij het opslaan van het bestand als een assembly, heeft het nieuw gemaakte bestand een verschillende grootte, afhankelijk van het station.
De kwaliteit lijkt hetzelfde.
De instellingen zijn gereset ("fabrieksinstellingen" op de 3 tabbladen "opties voor importstappen") op 2 stations.
Identieke parameters dus.
Voor deze "kleine stap" is het nog steeds acceptabel.
Echter, op grotere bestanden, bijvoorbeeld een stap van 100 MB, eindig ik met een assembly-bestand van 1 GB, totaal onbruikbaar.
Het probleem zit hem inderdaad in de import, ik kijk liever naar de documentsjablonen die tijdens de import zijn gebruikt, weet je zeker dat de 3 machines hetzelfde asm- en prt-sjabloon gebruiken?
Ik heb een grote voorliefde voor het coyote-antwoord omdat ik een probleem tegenkwam met mijn onderdelenbestanden die, volgens hun basisconfiguratie, het spel veranderen in termen van import.
Dan is er ook nog het feit van het al dan niet hebben van de functieherkenning (beschikbaar in premium)
Er is een probleem opgelost door het pad van de standaardsjablonen te kopiëren naar de locatie van de documentsjabloonbestanden . En het zijn deze "sjablonen" die moeten worden gebruikt om de nieuw gegenereerde bestanden niet te verzwaren. ("Standaardsjablonen" en "Gebruik altijd standaard documentsjablonen"
Normaal gesproken gebruiken we alleen onze eigen onderdeelsjablonen, wat de bestanden die tijdens het importeren worden gegenereerd aanzienlijk lijkt te belasten.
Nu is de bestandsgrootte acceptabel, ook al verschilt deze heel licht op de 3 stations, het heeft er niets mee te maken.