Verborgen schetsofferte importeren

Hallo

In een MEP onder SW importeer ik mijn afmetingen uit de objecten van het model. Tot dusverre goed.

Maar ik kan mijn afmetingen niet importeren uit de verborgen schetsen die worden gebruikt om een veegfunctie uit te voeren. Tenzij ik zijn schetsen laat zien, wat ik graag zou willen vermijden.

In de importopties hebben we: "inclusief verborgen functieobjecten", maar aangezien het geen functie is maar een schets, gebeurt er niets.

Weet u of er een optie of een manier is om deze schetsafmetingen normaal gesproken te verbergen zonder ze weer te hoeven geven?

Rq: Verborgen schetsen staan niet direct in de swipe-functie. Omdat ik begon met verschillende schetsen op verschillende opnames, in plaats van een 3D-schets (misschien vanwege het weekend!).

1 like

en als u uw schetsen omzet in een 3D-schets en vervolgens uw scanfunctie uitvoert, wat gebeurt er dan met uw offertes bij directe import?

Ik zal testen. Zelfs als het onderdeel dan andere functies achter zich heeft...

Maar omdat ik meerdere schetsen gebruik, zet ik ze allemaal om in een 3D-schets om te scannen. In deze 3D-schets zijn er dus geen afmetingen.

Hallo

U kunt niet importeren  in alle weergaven of slechts één  ? Het is mogelijk dat u niet op het juiste plan zit.

Moge de kracht met je zijn.

@obi wan: dat dacht ik in eerste instantie ook. Ik projecteerde alle uitzichten, maar de kracht kwam niet om mijn pb op te lossen...

@ opiep27 het is de omzetting van uw schetsen in 1 3D-schetsen als het natuurlijk dezelfde functie die eruit voortvloeit

Heb je geprobeerd om een automatische beoordeling uit te voeren?

Automatisch dimensioneren van een tekening

U kunt het gereedschap Automatische dimensie gebruiken om datumdimensies in te voegen in tekeningaanzichten, zoals basislijnafmetingen, ketenafmetingen of rangtelwoorden. Het gereedschap Automatische dimensie werkt op dezelfde manier in schetsen.

Hieronder ziet u een basisclassificatieschema:

Een tekening automatisch op maat maken:

1. Klik in een tekendocument op Slimme  maatvoering (werkbalk Dimensies/relaties).

2. Selecteer het tabblad Automatisch scoren .

3. Stel de eigenschappen in de Auto Dimension PropertyManager in en klik vervolgens op OK .

De automatische dimensie is niet gekoppeld aan het model om wijzigingen aan te brengen vanuit het MEP. (eis van de klant).

Ik zal testen dat deze lunchtijd de eerste oplossing...

Heeft u  al geweten of uw afmetingen goed zijn gemarkeerd voor een tekening?

cotation.jpg

Ja, ze zijn goed gemarkeerd voor MEP.

Als ik de schets in de rechterweergave bekijk, en ik importeer de afmetingen, dan zien ze er prima uit.

Dan verberg ik de schets, de afmetingen verdwijnen.

Heeft u "inclusief verborgen functieobjecten" aangevinkt.

Moge de kracht met je zijn.

cotation_2.jpg

Ja, er gebeurt niets, of het nu is aangevinkt of niet. Maar omdat het een schets is en geen functie, kan het een verschil maken.

@gt22: Ik moet iets gemist hebben, hoe zet je je 2D schets om naar 3D? In het begin, wanneer je het type schets kiest, kan het niet worden gewijzigd, toch?

Wilde je dat ik mijn 2D-schetslijnen zou omzetten in een 3D-schets? Als dat zo is, dan is dat wat ik doe. En dus heb ik de afmetingen niet, en als ik ze toevoeg, worden ze getest.

Hallo

Voor zover ik weet, en tot mijn grote spijt, is het onmogelijk om de afmetingen van een schets te importeren die niet door een functie wordt gebruikt

1 like

@ opiep om x schetsen die aan elkaar gekoppeld zijn om te zetten naar 3D schets

maak gewoon een 3D-schets

en converteer de entiteiten van de geselecteerde schetsen

Ex-voor de lol

zie bijgevoegd bestand in SW 2012

@+

convertir_x_esquisses_2d_en_3d.sldprt