Hallo
Is er een "eenvoudige" oplossing voor de functieherkenning van gescheiden onderdelen die in functie zijn importeren en deze als afzonderlijke onderdelen opslaan?
Als het minder tijd kost dan alles opnieuw te ontwerpen....
capture_chassis.jpg
Hallo
Is er een "eenvoudige" oplossing voor de functieherkenning van gescheiden onderdelen die in functie zijn importeren en deze als afzonderlijke onderdelen opslaan?
Als het minder tijd kost dan alles opnieuw te ontwerpen....
http://help.solidworks.com/2012/French/SolidWorks/fworks/c_automatic_versus_interactive_feature_recognition.htm
Ik denk dat er een oplossing is, want met een opgeslagen onder en het maken van een bestand door te importeren door het verwijderen van de anderen, lijkt het te werken.
Tenminste, dat is wat ik op dit moment doe
@.pl dat is goed voor een kamer waar je een enkele import ziet, niet als er 22 zijn en er overlappingen zijn.
Ik ben niet van de basisherkenning, ik gebruik deze stap al vele jaren
Hallo Gerald,
Als u elk lichaam in een sledprt in bulk wilt opslaan, kunt u ook met de rechtermuisknop klikken op de map "Omvangrijke lichamen" en vervolgens op "Lichamen opslaan".
+1 Benoit
Klik met de rechtermuisknop op lichamen opslaan.
Dat is wat ik elke keer weer doe;)
Hallo Benoit
JA , DAT IS WAT IK WIL... maar ik heb het volume body file niet, ik zie het tenminste niet
Hè? Ik begrijp niet alles! Uw "Volume Body" bestand, wij kunnen het zien. Is het "Registreren van Lichamen" dat je mist? Ga aan het einde naar "Menu aanpassen".
Edit: Een probleem op maandag? ;)
lol geen probleem om de onderdelen te verbergen en het bestand verdwijnt ... Want in de tussentijd heb ik de stukken één voor één opgenomen terwijl ik de andere heb verborgen. van de kosten is het bestand verdwenen
Bekijk de nieuwste schermafbeelding
Klik in de Feature Manager (boom) met de rechtermuisknop op "Boomobjecten weergeven/verbergen". Selecteer in het venster dat verschijnt voor de map "Volumetrische maten" "Weergeven" in plaats van "Automatisch"
U kunt parasolid importeren of exporteren. (*.x_t)
Vervolgens opent u elk onderdeel dat u opslaat als een .sldprt (d.w.z. een onderdeelbestand)