IGS-import volgens SW-versie

Hallo

Sinds kort heb ik problemen met het importeren van IGS op 2 van mijn geïnstalleerde versies.

in SW 2013 heb ik geen problemen, maar aan de andere kant krijg ik in SW 2014 en SW 2015 een foutmelding "er zijn geen punten in dit bestand" en opent een leeg bestand.

Is een compatibiliteit tussen igs die onder de ene versie van solidworks zijn gemaakt, niet compatibel met een andere?

1 like

Hallo

Controleer of uw bestanden niet grafisch worden weergegeven wanneer u naar IGES converteert.

2 likes

Hoi @tomalan

Ik weet niet waar we kijken om dit te vinden, maar ik ben erin geslaagd om 2 van de 4 te openen en het maakt me een oppervlakte-import. Er moet dus een probleem zijn met de export. 

Ik heb in 2014 geprobeerd een onderdeel te maken en het in mijn 2013 te importeren en het crasht. Dus ik denk dat mijn cliënt dezelfde zorgen moet hebben als ik over export. Ik weet niet of er ergens instellingen zijn om te wijzigen, omdat mijn exports 2013 import 2014 werken, maar niet andersom 

Aan de andere kant heb ik na een herstart van de pc onderdelen die doorgaan terwijl aan het eind van de dag alle imports crashen 

Het is sinds ik de sp0 van 2015 heb gezet en toch zit ik in verschillende bestanden

1 like

Hoi Gerald,

Voor de exportopties heb je bij het opslaan als onderaan een optieknop waarmee je toegang hebt tot deze instellingen.

Om uw versies van SW te vergelijken.

screenshot589.jpg
2 likes

Zoals gezegd duizend keer de sp0 moet worden vermeden een Max 

je zegt dat je IGS doet

dus als je IGS doet, is het niet langer solidworks

dus als je een IGS importeert

U moet het vertalen naar SOLIDWORKS-formaat via de import- en importopties om correct te worden geconfigureerd

Als u een SW 2014-indeling exporteert in IGS

en u importeert deze IGS in SW 2013, het zou moeten converteren als een normaal IGS-formaat

http://fr.m.wikipedia.org/wiki/Initial_Graphics_Exchange_Specification

@+-))

1 like

Hoi GT22

Het is een ingewikkelde zaak omdat de persoon die me de igs stuurt niet lijkt te willen dat ik erin slaag om goed te werken (concurrentie op een bestand voor een gemeenschappelijke klant).

Wat een verlichting van zijn werk had moeten zijn, wordt een priesterschap 

Ik weet dat hij onder solidworks 2013 werkt, maar ik heb de indruk dat hij niet weet wat een take-home-compositie is... Toch is hij een Breton!!

1 like

Hoi Benoit

Mijn instellingen zijn identiek van de ene versie naar de andere. aan de andere kant heb ik een verschil met je vastleggen

capture_export_igs.png
2 likes

Vraag het hem vriendelijk

de bestanden in SW direct, kunt u ze zonder problemen openen

En dit bespaart u het converteren van deze bestanden

@+-))

2 likes

lol, maar ik ben altijd aardig..... hoe zeg je alsjeblieft in het Bretons?

1 like

Alstublieft: mar plij

Bizzard, is het niet? :-/

3 likes

+ 1 @ Joss 

@+ -))

Uh.... Het werkt, maar ik heb zojuist de exportinstellingen gewijzigd, zoals het vastleggen van @Benoit! 

Infleert het bij de import?

2 likes