Ik wil graag elementen herstellen die zijn gemaakt op SW15 in AutoCAD (of gelijkwaardig) in DWG-formaat.
Maar ik krijg niets overtuigends op de eerste test.
Op de bijgevoegde afbeelding heb ik het voorbeeld tussen draftshight (gratis standaard) en de SW-import.
Bij het importeren geeft sw een foutmelding weer op de niet-geïmporteerde entiteit, type solid3D.
Op draftsight kunnen we zien dat het model is opgebouwd uit verschillende blokken. Als ik ze opblaas, importeert sw de entiteiten. Maar aangezien ik verschillende componenten zou moeten importeren, ben ik nog niet klaar...
@gt22: het is door te importeren (zoals je video) dat ik het resultaat op het SW-beeld krijg. sw lijkt de vaste stoffen (of 3D-blokken) niet te importeren.
@pl: Dank je.
Het kan lang duren om alles over te zetten! (1e test: 250 te verwerken componenten)
omdat ik bovendien informatie verlies over de enige schets die ik heb kunnen importeren, omdat deze niet wordt overgedragen naar ACIS. dus ik zal het opnieuw moeten kalibreren met de .
Oh ok, anders sta je oog in oog! Je selecteert het vaste rechtervlak, je voegt de dwg in, dan selecteer je het vlak, je voegt de voorste schets in.......... 250 stuks.......
Eerlijk gezegd, Parijs is niet in één dag gebouwd, ik denk dat je er wel een kort overzicht van hebt;)
@gm: met je verhaal aan de zijkant, ik heb het net gecontroleerd, het is grappig, maar tijdens de conversie verander ik ook van eenheid, ik ben net overgegaan in de wereld van minimoys.