Hallo
Ik heb een stuk van een partner om aan te passen. Ik werk aan Solidworks, hij aan NX. Ik kreeg de bestanden in step en parasolid toegestuurd, maar in beide gevallen heb ik hetzelfde probleem: als het gaat om het uitvoeren van de functieherkenning op Solidworks worden veel elementen niet herkend en eindig ik met een groot geïmporteerd blok dat ik niet kan wijzigen...
Hoe kan ik dit verbeteren?
Bij voorbaat dank!
Hallo
Kunt u uw stappenbestand voor ons opsturen om naar te kijken???
2 likes
g
26 maart 2018 om 13:02
3
Hallo, voordat u de functies herkent, heeft u het geïmporteerde onderdeel gecontroleerd??? "Diagnose importeren"!?
Cdt
2 likes
gt22
26 maart 2018 om 19:18
4
In theorie in parasolid
Je zou geen afscheiding moeten hebben
tenzij het een assemblage is
En je hebt onderdeelbestanden nodig
@+ ;-)
1 like
pascal
27 maart 2018 om 11:09
5
Doet u de herkenning automatisch of "handmatig"?
Het komt vaak voor dat SW niet in staat is om functies te interpreteren die elkaar kruisen of overlappen.
Persoonlijk gebruik ik de paar keer dat ik het doe altijd de handmatige modus
3 likes
Hallo
-Ja, ik voer de importdiagnose uit, er wordt een defecte zijde gevonden. Ik repareer het voordat ik verder ga
-Ik voer automatische herkenning uit van standaardfuncties. Ik heb nog nooit aan handmatige herkenning gedaan...
-Ik denk niet dat ik het onderdeel naar je kan posten, het is niet van mij....
pascal
27 maart 2018 om 14:28
7
Probeer het handmatig te doen.
Hiermee kunt u de functies kiezen die u wilt herkennen en vooral de volgorde waarin u ze wilt herkennen.
Afhankelijk van de wijzigingen die u wilt aanbrengen, werkt de functie "gezichten verplaatsen" op een vaste dode
3 likes