Uw probleem zou niet precies zijn omdat u overstapt naar een eerdere versie van Solidworks. Want als je een onderdeel of assemblage opslaat onder de 2016-versie van solidworks, kun je het niet openen op solidworks 2015, 2014, 2013.....
Uw probleem zou niet precies zijn omdat u overstapt naar een eerdere versie van Solidworks. Want als je een onderdeel of assemblage opslaat onder de 2016-versie van solidworks, kun je het niet openen op solidworks 2015, 2014, 2013.....
Normaal gesproken niet, want een STEP-bestand hoort een neutraal bestand te zijn.
Anders, om te proberen uw vraag te beantwoorden, heeft u uw STEP opgeslagen in "AP214" of "AP203"? Als je het hebt opgenomen als "AP214", probeer het dan op te slaan als "AP203".
Het probleem komt van de configuratie die niet is aangepast aan CAD, dan zie ik dat je in het logboek een SP0-versie van Solidworks 2013 hebt. Een update is dus op zijn plaats.
-Ik heb eigenlijk de 2 AP-versies geprobeerd voor hetzelfde resultaat.
-Het crasht altijd bij de herkenning van functies.
-het is inderdaad een soort vervolg, hoewel ik destijds met 2016 werkte, wat te lang was gezien mijn configuratie en dat het met 2013 veel sneller gaat, maar hier crasht het op de herkenning van functies.
-Ik doe mee met de stap.
Als het van de grafische kaart komt, waarom gaat de herkenning dan goed met de 2016-versie?
-met parasolid is het hetzelfde
-het is beter om 2012 SP4 of 2013 SP0 te gebruiken, van mijn kant beschouw ik 2013 SP0 gelijk aan 2012, ik heb geen 2013 SP3.
-cobra, kun je me meer vertellen, ik zie niet hoe ik featureworks moet uitvoeren, het is grijs?
-met interactieve herkenning heb ik hetzelfde probleem.
Hoe noem je de standaardversie, omdat ik alleen SW heb geïnstalleerd en niet de andere add-ons?
Zo nee, hoeveel SP's zijn er en waar kan ik ze vinden?
Daarnaast heb ik dit bericht dat verschijnt op de crash:
--------------------------- FeatureWorks (Engelstalig) --------------------------- De SolidWorks-database ontbreekt. Niet alle functies zullen beschikbaar zijn. --------------------------- OK ---------------------------
Ja, ik zag het verschil, het is zeker dat een standaard geweldig bij mij zou passen, ik denk dat het minder zwaar zou zijn voor zowel de grafische kaart als voor het ram-geheugen, wat denk je?
Ik heb complènets en freatureworks gevonden, maar het verandert niets, nog steeds de crash en dit bericht over de freatureworks library.