Hallo. Ik creëerde een mannequin in solidworks die ik overbracht naar Composer om uitzichten te creëren: hurken, zitten, knielen...
Ik weet hoe ik het aan een ander Composer-bestand moet toevoegen (xml-bestanden en product toevoegen).maar mijn mannequin staat nog steeds in de oorspronkelijke positie.
Mijn vraag: hoe gebruik ik de weergaven van mijn mannequin in mijn andere componistenbestand?
Vriendelijke groeten
Philippe
Hallo
Een korte video over het onderwerp die kan helpen:
http://www.youtube.com/watch?v=aL7UovL-Apg
Bedankt, maar deze video werkt voor een enkel bestand. Ik heb geprobeerd mijn mening van de mannequin naar mijn andere vergadering te slepen, maar dat is niet mogelijk.
Ik denk dat Composer niet weet hoe configuraties te beheren (in ieder geval niet mogelijk om ze te wijzigen na het importeren).
De eenvoudigste manier om dit te doen, is door uw mannequin op te slaan in .smg-bestanden om een bibliotheek met mannequins in verschillende posities te maken.
1 like
Ik heb het gevonden! Nadat de mannequin is geïmporteerd in het weergavepaneel, klikt u met de rechtermuisknop op weergaven importeren.
Eenvoudigweg.
Dank u voor uw antwoorden
2 likes
Ik heb het geprobeerd, maar het werkt niet, het komt altijd terug naar de positie waarin het is geëxporteerd van vast
Dat is het, ik heb het gevonden! Zodra de oefenpop in de assemblage is geïmporteerd. Klik in het deelvenster Weergaven met de rechtermuisknop op Weergaven importeren.
Dank u voor uw antwoorden