Ik ben een student en ik werk aan een thema van standaardisatie van een machine, hiervoor heb ik een parametrisering gemaakt op solidworks, dit door alle afmetingen van de machine te schrijven volgens twee essentiële dimensies (ik heb wiskundige vergelijkingen gebruikt), maar ik heb een stadium bereikt waarin ik meer geavanceerd in mijn tabel moet gebruiken (conditiefunctie, om een waarde te programmeren.... enz.), wat niet mogelijk is in een eenvoudige tabel met solidworks-vergelijkingen, ik heb een Excel-bestand gemaakt of ik heb alles ingesteld en ik wil het rechtstreeks in mijn solidworks-bestand invoegen, maar ik kan geen manier vinden om dat te doen en mijn machineafmetingen aan dit externe bestand te koppelen, zodat als ik verander in mijn Excel-tabel, De offertes in de automaat volgen!!
PS:
De machine is een samenstel van verschillende componenten die zelf geparametriseerd zijn
Ik heb ongeveer 100 vergelijkingen in de parametriseringstabel
Alsjeblieft, als je me een oplossing te bieden hebt, aarzel dan niet.
Waarom zeg je dat het niet mogelijk is via de tabel met vergelijkingen?
Anders kunt u proberen een artikelfamilie te doorlopen die aan uw Excel-bestand wordt gekoppeld of in een ander geval een tekstbestand met al uw vergelijkingen importeren via de knop "importeren" op de vergelijkingenpagina van de solidworks-ontwerpboom.