Importowanie pliku Excela do SOLIDWORKS

Cześć wszystkim

Jestem studentem i pracuję nad tematem standaryzacji maszyny, w tym celu dokonałem parametryzacji na solidworks, to poprzez zapisanie wszystkich wymiarów maszyny według dwóch podstawowych wymiarów (użyłem równań matematycznych), jednak doszedłem do etapu, w którym muszę użyć bardziej zaawansowanych w mojej tabeli (funkcja warunku, Aby zaprogramować wartość.... itp.), co nie jest możliwe w prostej tabeli równań solidworks, utworzyłem plik excel lub ustawiłem wszystko i chcę wstawić go bezpośrednio do mojego pliku solidworks, ale nie mogę znaleźć sposobu, aby to zrobić i połączyć wymiary mojej maszyny z tym zewnętrznym plikiem, tak że jeśli zmienię w mojej tabeli Excela, Cytaty w maszynie są następujące!!

PS:

Maszyna jest zespołem kilku komponentów, które same są parametryzowane

W tabeli parametryzacji mam około 100 równań

Proszę, jeśli masz mi do zaoferowania rozwiązanie, nie wahaj się.

Dziękuję

Witam

Dlaczego twierdzisz, że nie jest to możliwe bezpośrednio za pomocą tabeli równań?

W przeciwnym razie można spróbować przejść przez rodzinę części, która zostanie połączona z plikiem Excela lub, w innym przypadku, zaimportować plik tekstowy zawierający wszystkie równania za pomocą przycisku "importuj" na stronie równań w drzewie projektu solidworks.

famille.jpg
3 polubienia