Ik wil graag een tekening invoegen in een tekening in Solidworks.... Laat me het uitleggen, ik heb de tekening van een assemblage gedaan, in deze assemblage heb ik een klein met edelstenen bezet onderdeel dat ik apart heb gedimensioneerd, maar in de tekening van mijn montage.
Ik heb echter meerdere montagetekeningen waar dit gekrompen onderdeel aanwezig is, en ik zou deze tekening graag in mijn montagetekeningen willen kunnen invoegen.
Ik heb de blokken geprobeerd, het werkt niet; Een screenshot en bestand in PNG, maar te veel pixelvorming....
Niet slecht je "Lespetitspieds" -oplossing, ik dacht niet dat het werkte om een blad te kopiëren, maar het werkt, dus ik ga een "nep" tekening maken van mijn setonderdeel, die ik in mijn montagetekeningen zal invoegen.....
Bedankt, "rmMorel", dat is wat ik sinds vanmorgen doe, maar ik was het een beetje beu om de beoordeling elke keer opnieuw te doen, vandaar de eerste vraag.
Als het kopiëren van het volledige blad niet werkt, hebt u geprobeerd alle aanwezige weergaven te kopiëren en in een nieuw blad van een andere tekening te plakken?
Inderdaad, ik heb ook deze kopieer- en plakoplossing geprobeerd, en ik krijg dezelfde foutmelding! Ik heb het echter geprobeerd met verschillende tekeningen en verschillende aanzichten... Toch is het duidelijk mogelijk volgens de hulp... Vreemd!